quitebulletproof

Alla inlägg den 6 april 2012

Av quitebulletproof - 6 april 2012 22:04

sitter just nu och inväntar jakob, manne, andreas, calle & sofie med linda. 
har precis överfört alla 4 twilightsfilmerna till ps3:t så nu jävlar kan det kollas!!
har även Vampires Sucks utifall det skulle bli lite för seriös stämning efter ett antal timmar.. 

   

Av quitebulletproof - 6 april 2012 16:19

hahahahaha, hittade nyss den här bilden & det första som dök upp i huvudet var sara..
fyfan vad vi har hållit på & fortfarande håller på med det här alltsåå... 

Av quitebulletproof - 6 april 2012 16:14

nyss städat hela lägenheten medan pappa var & fixade lite ärenden! känner mig pretty awesome just nu!
ska strax träna lite här hemma sen duscha & fixa mig iordning!
senare ikväll blir det twilightmaraton med tha guys!

 förra sommarn, kind of miss it.   

Av quitebulletproof - 6 april 2012 13:42

vaknade runt åtta imorse, men efter många om & men så lyckades jag somna om till ett. 
sitter & äter frukost nu & chattar med robin & väntar på att linda ska höra av sig.
gymmet är stängt idag, buhuuu.. glad påsk!


 


världens sötaste Sofie från gymmet igår!

Av quitebulletproof - 6 april 2012 00:20

början på påsklovet har ju iallafall vart ovärdeligt! fan vilken skön start!
direkt efter den skitlånga skoldagen drog farhan, jacke, calle, sofie, linda, alexandra, manne, sara, felicia, andreas, robin, edvin, adam, mickan, jenny & jag till pizzahouse och käkade, efter det drog jag & sofie & gymmade, sen kom sara oxå.
drog hem, duscha, fixa mig, drog ut och mötte jacke, dennis, linda, manne, sara, andreas, robin, edvin, simon, samuel, oskar, jenny & amanda.l (ledsen om jag glömt någon, fett med trött). kom hur som helst precis hem & ska alldeles strax lägga mig i sängen och kolla på bb tror jag.


imorgon blir det förhoppningsvis Twilight-maraton med några av dessa grymma människor, på lördag blir det väl att vara hemma och inte göra ett skit eftersom ingen får dra ut på påsk? & på söndag blir det mys&grillkväll hemma hos manne!
kan helgen bli mycket bättre? i helvete heller.


   

Ovido - Quiz & Flashcards