quitebulletproof

Alla inlägg den 15 april 2012

Av quitebulletproof - 15 april 2012 20:26

nyss kollat klart på sex and the city, hann inte med att ta första doppet idag. har inte ens packat klart allt som ska med hem till mamma imorgon. ska alldeles strax koka nudlar, har inte hunnit äta någonting sen jag kom hem från andreas.

ska snart dra fram lite fler väskor, påsar & lådor och forstätta med mitt oändliga arbete, men först blir det big brother, ska INTE missa det idag, simple as that! 

imorgon börjar tänkandet igen, weho. borde pluggat en jävla massa spanska & matte under lovet, men det har ju självklart inte blivit av. har inte haft någon "lugn" stund på 10 dagar förrän nu & nu är jag så trött att om jag somnar finns det risk för att jag aldrig någonsin vaknar upp igen. förövrigt är det väl inte SÅ många dagar kvar tills eländet är slut? hur många skoldagar kan det vara liksom? 

Av quitebulletproof - 15 april 2012 14:59

kom nyss hem från andreas, måste alldeles strax packa osv eftersom jag faktiskt flyttar ut härifrån imorgon/ikväll?! eftersom mamma är bortrest från&med imorgon till på söndag så flyttar jag dit en vecka så pappa hinner få ordning med våra saker i lägenheten på sandhamn som vi ska bo i ett par veckor med storasyster, hennes sambo & deras barn.
sen om en vecka så flyttar även jag till sandhamn vilket delvis kommer rocka fett eftersom jag kommer närmare sara då, men som även kommer suga stefan eftersom jag kommer så långt i från linda då. mystery.


öhm, drog till andreas igårkväll & vi satt & kollade på film hela kvällen med hans bror, jättemysigt! sen gick vi typ upp & la oss vid femtiden. han väckte mig vid nio idag & eftersom det var så jävla fint väder så bestämde vi oss för att gå ut och gå en sväng, efter det låg vi typ bara & myste/brottades på hans studsmatta. om solen lyser lika starkt & om det är lika varmt ute efter att jag har packat nu så blir det årets första dopp med linda på nicksta. det är givet!

   

Ovido - Quiz & Flashcards