quitebulletproof

Alla inlägg den 23 april 2012

Av quitebulletproof - 23 april 2012 21:14

ska alldeles strax ta bort sminket, byta om & lägga mig i soffan & kolla på bigbrother. är äckligt trött & har längtat efter att få gå & lägga mig praktiskt taget sen jag vaknade imorse. ska sätta mig & måla naglarna också så att jag lugnar ner mig lite, det är fan som terapi att måla naglarna, avslappnande som jag vet inte vad. konstigt nog känns det inte alls jobbigt att det är skola imorgon, snarare rätt skönt. det känns som att det är en vecka kvar till skolavslutningen men typ ett år kvar till sommarlovet. pain. ledsen över att det inte kommer visas så jävla mycket bilder på bloggen några veckor framöver, men det är lite svårt med den här laptopen, har inte ett skit på den. sovgott sen!


Av quitebulletproof - 23 april 2012 20:46

hallå! sitter hemma hos Frida och har precis provat balklänningen, för hundrade gången.. klänningen sitter perfekt & är av det materialet som jag letat efter så länge men varför är jag inte hundra procent nöjd? varför ska jag envisas med mig själv & ens tänka tanken på att beställa hem den andra från USA där jag dessutom inte ens kan skicka tillbaka den om det skulle vara fel storlek eller fel färg? blir så jävla irriterad på mig själv när allting alltid ska vara hundra procentigt för att jag ska vara nöjd. här har jag liksom en klänning för 1300 & kan lägga resten av pengarna till accessoarer, skor osv? nej klart som fan jag ska ha den ännu dyrare. 

kommer inte kunna använda någon av klänningarna mer än en gång i vilket fall så varför är det så jävla pain att bestämma siiiig? fuck my life.

slutade tidigare idag eftersom min mentor var sjuk & sista lektionen var so. satt hela den halvtimmen & spelade rumble på husbergs mobil mot robert sen drog jag till cafeterian & väntade på att kicki skulle komma & hämta mig för att vi sedan skulle kunna dra vidare till ösmo där hon bor.

vi åt potatissallad & rostbiff & satt ute på hennes otroligt mysiga altan & solade samtidigt. efter det satt vi bara där ute i solen, njöt & pratade, pratade & pratade. jätte mysigt var det.


imorgon ska jag till skolan as usual sen blir det att umgås med linda & jenny & planera valborg med dom.

Ovido - Quiz & Flashcards