quitebulletproof

Alla inlägg den 7 april 2012

Av quitebulletproof - 7 april 2012 14:49

godmorgon! twilightmaratonet gick väl inte riktigt som planerat, vi såg första & typ halva Vampires sucks, kunde inte ta första filmen seriöst eftersom jag la ut den där bilden på edward i inlägget före det här.. haha!

innan manne kom så satt jag, linda, adde & jancko & spelade anden i glaset.

vi tände fem ljus, ritade upp det man ska rita på ett A3-papper, strödde salt runt "planen", tog fram ett glas & körde igång.

dock fick vi ingen kontakt. hahaha.
har läst lite om det på internet & lagt märke till att vi gjorde en hel del fel så jag & linda har beslutat oss för att köra det ikväll med hennes föräldrar istället, dom kanske är något mer seriösa än vad vi var igår då vi knappt kunde kolla på varandra utan att börja skratta, vilket man absolut inte får göra enligt reglerna.


hur som helst, ska alldeles strax på middag hemma hos mamma haha dock är jag inte färdig än & ska vara där om sisådär 15 minuter, klockan är nu 16.45, japp tro det eller ej men det har tagit drygt 2 timmar att skriva det här inlägget.

aja, dags att sätta fart. efter middagen beger jag mig hem till linda, är fett taggad inför kommande kvällen, jihoo!
 

Ovido - Quiz & Flashcards