quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

here comes the sun

Av quitebulletproof - 28 april 2012 14:59

hallååå! sitter just nu hemma hos mamma. alexander & sebastian sov hemma hos oss (frida&calle) inatt & vi låg & kollade på dawn of the dead igårkväll efter att vi hade invigt grillen för första gången iår. blev väckt av ludde klockan halv tio imorse & det gick verkligen inte att somna om så jag drog upp & la mig ute i den otroligt fina vädret & solade.

efter en kvar eller något kom alex & sebbe & la sig också.


medan frida & calle hjälpte till på gårdsstädningen så låg jag, alex & sebbe & tog de lugnt. vilket inte grannarna verkade var så glada över med tanke på alla blickar vi fick när dom gick förbi med sopborstar & pinnar i händerna, hehe!

ska alldeles strax hoppa i duschen för att få bort "sollukten" som man alltid får när man legat i solen för länge. hatar den.

har blivit mycket brunare så det är värt det. ska träffa adde ikväll & imorgon ska jag sola, med mamma på ett möte & sen fira alexandra som fyllde år igår, owhey! hörs..
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards