quitebulletproof

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av quitebulletproof - 1 juni 2012 18:55

kan faktiskt inte inse att det nu endast återstår 8 skoldagar kvar i 9:an.
hemskt fan.


Av quitebulletproof - 1 juni 2012 18:40

ett minimalt antal bilder från alla 278 bilder som togs med min kamera igår.
fyfan vad jag kommer sakna er. ingen nämnd, ingen glömd.

nnn                                    

Av quitebulletproof - 1 juni 2012 10:27

godmorgon på er!
gårdagen var obeskrivlig. ett minne för livet.


kom hem efter skolan genom skjuts av jenny. duschade, plattade håret och pluggade på mitt tal sen kom frida hem.

sminkningen och håruppsättningen tog nästan tre timmar.

efter det kom alexander hem till oss, han skulle åka med mig, linda & calle.

Calle körde oss till balen, entrélåten blev Star Wars - Imperial March. hahaha bara det var ju sjukt..
när vi kom fram, hälsade jag på alla & ALLA såg fantastiska ut!!

efter det var det fotodags. alla nior samlades, alla 120 elever & alla klättrade typ på varandra för att komma till sin plats.

Sen var det dags att gå in.


Vi satte oss på våra platser, jag satt bredvid Gustav & Andreas.
Vid mitt bord satt även ahmed, amanda & simon.

vi fick förrätten, vi fick varmrätten & mellan varmrätten & efterrätten var det dags att hålla tal.

Det var skitroligt. alla skrattade, klappade, berömde & jag lovar att jag skulle inte banga en sekund på att få berätta

om det igen! Efter några minuter frågade några mig & carl om vi inte kunde hålla vårat tal på skolavslutningen också.

klart som fan vi ska det! med en hel del justeringar. bättre justeringar!


efter talet var det vals. jag är sämst på att dansa vals.
och efter valsen släppte alla vackra loss!! det blev kaaaaaoz. ALLA dansade!!!

jag trodde seriöst att golvet skulle gå sönder. alltså känslan är fan inte lätt att förklara.
från att komma dit med värsta fina skorna, långa fina glansiga klänningen, värsta håruppsättningen & värsta sminket
till att lämna byggnaden barfota med hur skitiga fötter som helst, smutsig trasig klänning, utsläppt helt galet hår, sminket helt kaos & en slips knyten runt huvudet. vilket jävla kväll alltså.


klockan halv tolv kom pappa & hämta mig & alex.

vi skjutsade hem alex & sedan åkte vi hem.

jag la mig i sängen & smsade lite med Andreas & Hjort-fresk, sen somnade så jävla hårt & vaknade inte förrän kvart i nio. därför är jag fortfarande hemma. ska springa till bussen nu, bilder kommer ikväll! pusspåre!


Ovido - Quiz & Flashcards