quitebulletproof

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av quitebulletproof - 4 juni 2012 16:50

jag & natha sprang mest runt & lajja på gymmet så vi bestämde oss för att dra hem tidigare & åka imorgon direkt efter skolan & gymma istället. det blir awesome tror jag.
Ska snart packa ihop lite grejer, tvätta bort sminket osv & dra mig mot jenny.
fööööörst duscha & sova en timme, mihihihi. godnatt!


Av quitebulletproof - 4 juni 2012 13:33

skön dag i skolan. försöker njuta så mycket som möjligt nu de sista dagarna.

ska alldeles strax ta bussen tillbaka till skolan för att träna med nathalie sen blir det raka vägen hem, duscha, packa kläder & dra mig vidare hem till jenny där jag ska sova inatt.


imorgon blir det skola, sex & samlevnadsdag heeeela dagen. fattar inte varför vi ska ha det men det ska vi iallafall.

betygen sattes idag klockan tolv så jag antar att det knappt komma vara mer än hälften av 9D i skolan imorgon...
börjar hur som helst halv nio & slutar halv tre sen senare på eftermiddagen ska jag på studentskiva för Andreas brorsas flickvän, Julia!

Ovido - Quiz & Flashcards