quitebulletproof

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av quitebulletproof - 8 juni 2012 02:00

det här är ett tidlagt inlägg, förhoppningsvis ligger jag & sover just nu.
var ledig hela dagen igår eftersom de var nationaldag, kvällen/natten spenderade jag med Sara.

eftersom vi somnade en aning försent kom vi en aning försent till skolan idag också.

jag missade svenskan, dvs en film, vilket inte gör ett skit.

efter skolan städade jag lite i lägenheten, sen kom sara & nu har den här dagen spenderats med henne också.

alltid lika mysigt.

kom fram till att om tre år (samma år som vi tar studenten) har vi känt varandra i sjutton jävla år, helt otroligt.

idag blir det skola, tar nog sovmorgon från matten & sen efter skolan blir det antagligen haninge med linda, kommer

inte ihåg varför men jag vet att jag har lovat henne att vi ska åka dit sen får vi se vad jag hittar på på kvällen.


nu är det bara 5 dagar kvar tills vi slutar, helt insane imo.


   


Ovido - Quiz & Flashcards