quitebulletproof

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av quitebulletproof - 11 juni 2012 23:08

ukraina har förstört min kväll.

nelly har förstört min kväll.

allt socker som finns här hemma har också förstört min kväll.


man kunde ge sig fan på att ukraina skulle trycka in två jävla mål efter att man överlyckligt hoppat upp & ned i soffan efter sveriges första mål i matchen..
och man kunde ge sig fan på att nelly självklart ska ta bort den enda jumpsuiten som enligt mig är snygg. fml, har planerat att köpa den i sisådär 3 månader nu, hejdå livet.

och man kunde ge sig fan på att hela huset ska vara gjort av socker & massa sötsaker som jag slutat äta - men som jag får ett 7jävla stort behov utav när jag är irriterad.. FUCK MY LIFE.


Av quitebulletproof - 11 juni 2012 20:10

fan vad skönt det känns att sitta framför MIN dator.. har inte suttit vid den här på 7 jävla veckor..
det har blivit fett fint här hemma efter renoveringarna, längtar efter att få flytta tillbaka mer än nånsin atm!

efter jag har varit barnvakt imorgon så ska jag åka hem hit & plocka lite i rummet, det behövs.

   

Av quitebulletproof - 11 juni 2012 17:50

kom ett förhinder precis när jag skulle sätta på mig skorna & dra mig vidare mot pappa!
storasyster petra kom med sin son, hugo! självklart kunde jag inte dra då, stannade & mojjade lite med hugo & kollade på hans favoritprogram, AFV!


när sedan min andra storasyster kom hem så hade hon med sig en liten present till mig från jobbet, Viva La Juicy!

den luktar såååå jävla gott!

     

Av quitebulletproof - 11 juni 2012 14:58

girls just want somebody to want them back. at least i do.


Av quitebulletproof - 11 juni 2012 14:38

färdigsolat för min del! drar mig vidare hem till pappa nu för storröjning, vilket verkligen behövs!

vill flytta hem nu,nu,nu,nu så måste sätta lite fart.

ha en toppen måndag!!


brothaaalove for suuuure
        

Av quitebulletproof - 11 juni 2012 14:11

legat i solen sen klockan halv ett & har inga planer på att gå härifrån än heller.

2 dagar kvar till skolavslutning, 8 dagar kvar till spanien. livet leker.


sov hemma hos andreas i lördags, hans familj kom & hämta mig & vi kom hem till han ganska sent så vi gick & la oss direkt tror jag. vi blev väckta vid halv ett igår & då drog vi vidare till hans storasyster i stockholm för att hälsa lite på hon och hennes familj, vi kom hem runt 21.00 & råkade somna vid 21.30 så jag missade sista bussen så jag sov där inatt också.


idag ska jag sola, först och främst. prioritering ett helt klart, i alla lägen.

sen ska jag fixa mig iordning för att sedan dra hem till pappa & fixa ordning i mitt rum där hemma så att jag kan flytta hem så snabbt som möjligt. funderar på om man kanske borde göra det nu, solen har ju ändå gått i moln. bajs.


har sovmorgon till 10 imorgon för att sedan kunna ta mig till lövet & umgås med hela min klass för en nästsista gång!

vet inte riktigt vad vi ska göra, men jag hoppas vi slutar tidigt för sen ska jag samla ihop lite cash genom att passa min favorit, ludde!

behöver samla ihop 600:- den här veckan för att kunna skicka efter min bikini & min jumpsuit från nelly.com som ska med till spanien, weho! pusspåeeer!


 

Ovido - Quiz & Flashcards