quitebulletproof

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av quitebulletproof - 19 juni 2012 14:41

andreas har precis dragit. det var ett rent helvete att säga hejdå till han vill jag lova!
menmen, med en nalle & ett jättefint armand jag fått av han & en av hans tröjor så ska det här nog gå bra!
har satt på mig behagliga kläder för en plan & bilresa & kan nog inte bli mindre taggad än vad jag redan är...
känns inte alls som att det är sant. det känns inte verkligt på något sätt.
MEN på planet kommer nog alla dessa tvivel försvinna & jag kommer ha de skönaste tre veckorna i mitt liv, men världens bästa kompis & hennes underbara familj!

vi höres!! ska försöka uppdatera i spanien också, vet inte om vi har tillgång till internet med det tror jag nog!
nu ska jag slänga i mig lite frukost, hörs då!

   

Av quitebulletproof - 19 juni 2012 13:57

VAKNA MIN KÄRA, IDAG ÅKER JAG TILL SPANIEN!!

   

Ovido - Quiz & Flashcards