quitebulletproof

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av quitebulletproof - 17 juni 2012 18:54

ska alldeles strax röra mig mot centrum för att hoppa på bussen & åka till kladde!

regnet har lättat lite, vilket både är trist & bra.

trist för att jag ville att det skulle vara bajsväder här medan jag är i spanien & bra för att jag annars hade varit genomvåt om jag gått i regnet till bussen. aja, måste rusa! ha en toppen söndagskväll & ta vara på det fina vädret för på tisdag MÅSTE det bli fult...

   

Av quitebulletproof - 17 juni 2012 15:56

                                           

Av quitebulletproof - 17 juni 2012 14:31

hemma från barnvaktningen hos storasyster! 
fullt ös blev det den sista timmen då alla från "bröderna höög" (petra, frida, sanne & ellen) + barnen hugo & ludde + Adde & fredde var där! vilket jävla röj!

blev hemskjutsad av fredde & ska alldeles strax hoppa i badet & fixa lite i rummet osv, sen ska jag väl dra hem till andreas antar jag! imorgon måste jag iväg till haninge en snabbis så ska höra med bruuuushäään (linda) om hon ska med, vill träffa henne innan jag åker sen blir det att packa & dö lite inför den långa flygplansresan där jag antagligen INTE kommer få sitta bredvid ett fönster, om sara får bestämma dvs. men vem har sagt att hon ska få göra det? mohahaha!

Av quitebulletproof - 17 juni 2012 09:55

har som vanligt tappat bort min mobil. det händer ju bara sisådär minst 2 gånger om dagen så varför är jag inte van än? har dessutom hittat den varje gång så förstår inte varför paniken dras igenom kroppen varje gång jag märker att den är borta trots att jag vet att den är någonstans i det här huset. finns inte så många gömställen som jag inte redan tappat bort den på än, så det är väl bara att sätta igång & leta! vartfan hade jag gömt mig om jag var en telefon?


Av quitebulletproof - 17 juni 2012 09:19

om mindre än 48 timmar sitter jag på ett flygplan bort från det här äckliga vädret, bort från alla problem, bort från allt jag vill slippa & bort från en person jag älskar..
hur mycket posetivt jag än finner med att jag faktiskt åker till spanien om 2 dagar så ligger det fortfarande & gnager i mig att jag ska lämna andreas i tre veckor också. kan knappt vara ifrån han två dagar nowadays så hur fan ska det här gå? aja, only god knows. han ligger iallafall just nu & sover i min säng däruppe medan jag är barnvakt!
igårkväll låg vi bara och kollade på film, titanic & sommar med göran, somnade runt 4 & var hur död som helst imorse när ludde vaknade, vid klockan åtta.


har precis matat ludde & han sitter just nu & leker med sina bilar så planerna för just nu - dö lite.


Ovido - Quiz & Flashcards