quitebulletproof

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av quitebulletproof - 9 juni 2012 19:21

    felizia navidad

är du till sammans med andreas jönsson nu?
varför har ni inte gott ut med det på facebook?


svar: ja det är jag! jag vet inte, känner inte något behov av att ha det ute på facebook faktiskt..


u know who
vem är din bästavän?


svar: linda larsson & sara stridh


idshfisdfn

hur länge har du bloggat och vad fick dej att börja göra det?
går du på någon sport nu?
är du oskuld?


svar: i lite över 1 år, jag vet inte.. har bloggat förut men tog bort bloggen för att jag tröttna.. kommer inte ihåg varför jag började igen faktiskt.
ne, jag har slutat på fotbollen för att gymma istället.
nej jag är inte oskuld.


 

hanna

ugmås du aldrig med sara stridh längre? :)


svar: jorå! dock inte lika ofta längre, vi var ju liksom som 1 förut men det är lätt att glida isär varandra i den här åldern tyvärr :)



 

Kiimboi

när förlorade du oskulden? :)


svar: några månader efter min 14:årsdag.



 

Denise

vad vill du jobba som? :)


svar: frisör just nu :)

 

Saga

jätte söt blog!
vilket är ditt favorit djur?


svar: tack så mycket! jag vet inte, jag vill ha en micro minipig, de är söta!



 

-

vem ville du skulle vinna bb? :P


svar: Rodney, men när det var final höll jag på Amandus.



 

Linnea

vilket ämne är du bäst på & sämst på i skolan? :D


svar: jag är heeeelt värdelös på matte, jag är bara duktig i teoretiska ämnen dock..



 

lego

har du legat med adam smith


svar: absolut inte.



 

Sara

hur långt har ditt längsta förhållande varit?
kan du lägga in en video där du sjunger? vilken låt som helst
hur känns det att du ska sluta nian? är du nervös inför gymnasiet?
vilket gymnasie ska du gå?


svar: 6 månader.
hmm, alltså det står inte på +listan men det kanske jag kan någon gång framöver.
det är blandade känslor. ibland känns det bra, ibland känns det värdelöst. jag är jättenervös.
jag ska gå John Bauer i Liljeholmen.


 

Aleks

vad ska du göra i sommar? :D


svar: förutom att typ leva varje dag som om det vore den sista så ska jag åka till spanien, sommarjobba, umgås med massa kompisar, ha hur jävla kul som helst!



 

daniella

röker eller dricker du?
kommer du dricka på skolavslutningen? :P


svar: jag röker absolut inte. mja dricker & dricker, det kan hända!
Jag kommer dricka på skolavslutningen, man slutar bara 9:an en gång!


 

Fanny

x är du kär/intresserad av någon just nu?
x vem av dina närmaste kan du göra vad som helst med?
x är du blond naturligt?
x vad har du för ögonfärg?
x hur ofta går du osminkad?

jättefin blogg! hoppas du få en awesome skolavslutning!


svar:
jag har pojkvän så ja absolut, hur kär som helst!
haha jag & linda kan hitta på allt möjligt sjukt tillsammans!
ja det är jag, dock inte så blond som jag är just nu.
melerade ögon!
hmm, inte så jätteofta. jag föredrar att ha iaf mascara men jag har inga problem med att gå osminkad heller.
taaaack så mycket! :D


 

M

Hej Ellen!
Jag läser din blogg varje dag! Jag tycker den är jätte bra!

Har du pratat något mer med din mamma sedan hon såg att du har tagit hål i din tunga?
Har du någon piercing någon annan stans?
Har du fortfarande beslutsångest över om du ska gå Estet eller Frisör?
Vad tycker du om Andreas Hjort-Fresk?

Kram :)



Svar: Hej M!

vad söt du är, tack så mycket!
Nej det har jag inte gjort!
jag har piercing i naveln också.
Tänker på det varje dag!
Han är hur rolig & schysst som helst! :)

 

sara stridh

Hej finis!
Vad ska du göra mer i sommar förutom att åka till Spanien med mig?
Vad brukar du vilja göra när det är helg?
Vad brukar du och adde göra när ni är?
Din favorit färg?
Hur mår du idag?
Om du fick resa vart du ville vart skulle det vara då?
Din favorit glass?
Om du vann 1miljon vad skulle du göra då?
Varför är jag så bäst?
Varför är du så snygg!?:*

Älskar dig sötis!


svar: heeej älskling!
fick en liknande fråga högre upp, kolla svaret på den! :D
förutom att sova så föredrar jag att vara med kompisar!
oj det är olika hela tiden!
olivgrön, marinblå
jag mår jätteeeebra idag!
thailand, patong - merlin beach
calippo cola!
shoppashoppashoppashoppashoppa!
jag vet inte älskling, du blir väl som du umgås!
du är snyggast!
Älskar dig också baby!!



Av quitebulletproof - 9 juni 2012 12:56


liteeeeee cash carl har i fickan 5 dagar innan skolavslutningen... i wonder why.. ;)
det där var inte ens allt, han fick 1000 till igår..

Av quitebulletproof - 9 juni 2012 12:18

svarar på frågorna ikväll, orkar inte göra det just nu.
har precis städat hela lägenheten (förutom migg rum as usual) för att frida & calle snart kommer komma hem & lägenheten har inte varit i sitt bästa skick under den här veckan då jag bott ensam här hela tiden.

ska alldeles strax klä på mig & dra till gymmet med elin.
linda sov här inatt, vi somnade runt 5 inatt & jag vill inte ens gå in på hur hon väckte mig imorse..

   

hur fan kommer det sig att jag aldrig hittade en penna när jag väl behövde de?

 

Ovido - Quiz & Flashcards