quitebulletproof

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av quitebulletproof - 6 juni 2012 20:27


FRÅGESTUND

har verkligen bloggtorka just nu, så passa på medan ni har chansen - fråga vad ni vill, ni får svar.

       

Av quitebulletproof - 6 juni 2012 18:12

    /´ ¯/
  /—-/
/—-/

/´¯/'--'/´¯`·_

/'/--/—-/—--/¨¯\

('(———- ¯~/'--')
\————-'—--/

'\'————_-·´
\———--(

   \———--\

Av quitebulletproof - 6 juni 2012 17:38

sitter just nu i köket med en Mer i näven.

ska snart fixa hem en bra rulle & lägga mig & kolla på den. är helt slut & har träningsvärk i magen.

gårdagen var jättemysig. efter en hel dag med sex & samlevnad i skolan så drog jag till gymmet med nathalie, tränade lite mage & sedan for jag hem & duschade, fixade mig i ordning för att fira Julia Appelbloms student.

efter några trevliga timmar hemma hos henne så drog jag & adde oss vidare hem till honom där vi la oss i soffan & dog sen gick vi & la oss. har legat i sängen i över 13h och är fortfarande bajstrött.

idag ska jag bara chillaxa, vara död hela dagen typ.

en vecka kvar till skolavslutningen.. buhu.

Av quitebulletproof - 6 juni 2012 16:50

i förrgår var det PRECIS ett år sedan jag tog min tungpiercing.

efter 367 dagar med obeskrivlig fokusering, ett år & två dagar av mindre snack i hennes närhet, efter 367 dagar av skam för att jag inte berättat så råkade idag (för ca 1h sen) min mamma se pärlan på min tunga.
döda mig innan hon gör det..



Ovido - Quiz & Flashcards