quitebulletproof

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av quitebulletproof - 12 juni 2012 21:55

nästsista dagen med klassen var idag, den spenderades på knappelskär.

kanske inte det bästa av alla ställen, men det var mysigt sålänge det varade. drog hem ganska tidigt för det sög.
vi gjorde ingenting förutom att lalla runt typ!! dagen slutade i kaos och stackars carl fick lift av helikopter.

   

Av quitebulletproof - 12 juni 2012 20:17

schema:

måndag: ledig från skola
tisdag: mentorsdag på knappelskär med världens bästa klass.
onsdag: ha den bästa/sämsta dagen i mitt liv
torsdag: hämta andan efter onsdagen + möte kl. 17.00

fredag: klippa nicholas

lördag: shoppa

söndag: -

måndag: packa galet

tisdag: SPANIEN MED SARA

Av quitebulletproof - 12 juni 2012 18:47

var nyss & fotade via på deras bal, undra om dom kände sig lika efterblivna som jag när dom fotade våran bal?
kände mig som en jävla paparazzi! aja, nu är det gjort & jag antar/hoppas att dom kommer ha en minnesvärd kväll, precis som iallafall jag hade från våran bal!

nu sitter jag framför datan & försöker gå igenom allt som ska hända imorgon in i minsta detalj.

gråten sitter i halsen & jag vet allvarligt talat inte hur det kommer gå för mig. det gör ont i hela kroppen just nu.

går inte ens att beskriva alla tankar som flyger in i mitt huvud. alla stannar där & snurrar runt & jag blir galen.

men en sak är säker, jag vill inte sluta nian än. jag är helt enkelt inte redo.


 

Ovido - Quiz & Flashcards