quitebulletproof

Alla inlägg under november 2011

Av quitebulletproof - 14 november 2011 16:46

jag fryser bokstavligen ihjäl. med ett par leggings, ett linne, en t-shirt, en onepice över det, en mössa, en halsduk, ett par strumpor, två par sockor, ett täcke, två kuddar och en kopp varm choklad. är det normalt att frysa då? i 23,2 grader?
tyckte bara det var viktigt att få sagt. för att inte tala om att jag har matteprov imorgon. det lär inte gå så bra.
inte pluggat någonting & har missat massor pågrund av den "sjuka veckan" därför får jag plugga livet ur mig efter maten.
eller aa, det brukar låta så.. sen så slutar det med att det är något intressant på tv, det är något kul på facebook eller något sånt där och då blir det helt enkelt så att jag sätter mig med plugget vid klockan tolv, då jag även brukar ringa för att prata (enligt honom, terrorisera) med min älskade vän nicholas! :D 

Av quitebulletproof - 14 november 2011 15:35

var i skolan idag, skönt faktiskt! just nu vill jag bara att det ska bli tisdag, ÄNTLIGEN FÅR JAG TRÄNA IGEN!!
ska bli sjukt skönt att bara få springa av sig lite, tror dock att konditionen ligger någonstans under noll.
ska hur som helst bli underbart, speciellt på torsdag då vi tränar utomhus!!

är dock blond på dom här bilderna...
           

Av quitebulletproof - 13 november 2011 14:59

blev väckt av en blöt hund imorse, lilla ninja! hur som helst så var det första jag gjorde att bära ut playstation3:t till vardagsrummet där pappa & lillebror satt. vi skulle kolla på film tyckte jag. så aa det gjorde vi!
efter det så kom min storasyster (en utav 3) så vi satte oss och fika.
nu är pappa hos farmor, lillebror är hos mamma och jag är påväg mot sara, var ett bra tag sen jag umgicks med henne! senare ikväll kommer resten av alla syskon, mysig dag!! 


hur har er dag börjat? :)
     
   aa, man kan ju inte direkt säga att jag är "uppklädd".. ne slaffsar runt i min älskade bebisdräkt!!
 

Av quitebulletproof - 13 november 2011 01:59

med det här inlägget säger jag godnatt! har haft en skittrevlig kväll med martin, bland annat spelat en jävla massa bf3, AWESOME. men fan vad svårt det är när man är van vid cod, herregud.. det var knappt kul i början pågrund av det.

sovgott fina ni, hoppas ni får en grym söndag/farsdag! peace.
   

Av quitebulletproof - 12 november 2011 18:58

efter turen till stockholm idag fick jag med mig allt förutom det jag verkligen skulle få med mig.. kameran.


En vit mössa & vita vantar till det. kan inte längre ha min svarta mössa eftersom jag nu har mörkt hår.
 


5par strumpor bara för att liksom..
 


Tofsar för att det är bra att ha. ögonbrynspenna för att jag på senare tid blivit beroende av det.
hårspännen för att mina alltid försvinner.

 


4 flaskor av mitt favorit shampoo & balsam, love it! (för färgat hår)


Plattång bara för att min är värdelös och jag hittade en som jag vet är bra och det var rea på den.
   


Vågtång för att det är lätt att fixa med och att det är jävligt snyggt. passar till allt.


rätt surt att jag fixade fram allt förutom kameran.. självklart så ska den inte ha kommit till affären än..
blir en resa dit om 4veckor, då den tydligen skulle komma igen. FUCK THIS. 

Av quitebulletproof - 12 november 2011 17:26

oj va snack det blev ang. "ägg i håret".. det var inte riktigt meningen! :)
klart man inte knäckar självaste ägget i håret.
du ska ta äggulan och blanda ut den i en förslagsvis bunke och sedan tillägga lite olivolja (ca 0,5dl).
sedan så fördelar du det i håret och låter det sitta i kanske i en halvtimme. själv tycker jag att det luktar så grymt äckligt så jag brukar använda mig av ett sprut parfym i geggan medan jag håller på att blanda ihop det.. men det är ju upp till var och en.

för er som tycker att det låter allt för äckligt så är ett annat tips att blanda:
avokado - 1/2, mogen banan  - 1/2, olivolja - 1 msk , naturell yoghurt - 1 rågad tsk.
fördela sedan ut detta i hela håret såvida du har torrt/normalt hår.
om du däremot har fet hårbotten bör du inte placera "geggan" i hårbotten! just sayin'!

wow, nu fick vi in värsta tipsen i det här inlägget, great! :)
 

Av quitebulletproof - 12 november 2011 10:52

nu har jag precis kommit ur duschen. meningen var att pappa skulle väcka mig, men det blev tvärtom istället..
nu ska jag fixa lite musik till mobilen så jag har någonting att göra när jag sitter där, sen klä på mig och sen fixa håret så gott det går ( har varken borste, hårfön, plattång eller locktång hemma ) men men, det får bli en jävla mass hårspray eller en bulle på huvudet så får jag ha ägg i håret ikväll. ni visste väl att det är något av det bästa för håret? puss!

 

Av quitebulletproof - 11 november 2011 22:52

har precis kollat på idol och jag måste erkänna att jag hade kunnat blivit av med allt jag äger och har för det tänkte jag slå vad om med en polare när jag såg att det stod mellan André och Amanda P. så säker var jag på att André skulle gå vidare. men icke! han är bra, det är synd att han åkte in my opinion, men jag tog det (tack & lov) inte lika allvarligt som tjejerna på tv:n som alla stod och stårböla. neherå, Amanda F är min favorit och sålänge hon är kvar så är allt bra ;)

                                                                 tyckte ni att rätt åkte?
                                                                om inte, vem borde åkt?
   
 

Ovido - Quiz & Flashcards