quitebulletproof

Alla inlägg under november 2011

Av quitebulletproof - 6 november 2011 23:53

och även fast jag inte tycker att det är okej så får jag lära mig att leva med kraven du ställer.
för du älskar mig, du vet bara inte om det ännu.. 
 

         

Av quitebulletproof - 6 november 2011 21:09

okey nu kör vi på en sån här.. "jag ger ut löften jag vet att jag inte kommer hålla"

- jag ska sluta släppa in idioter i mitt liv.
- jag ska sluta med allt sockerätande, trots att jag knappt äter sånt nu.
- jag ska sluta ställa upp för personer som inte finns för mig när jag själv behöver det.
- jag ska sluta slösa så jävla mycket pengar på ingenting.
- jag ska sluta vara så jävla orolig för onödiga saker.
 
- jag ska börja hålla koll på mina grejor.

- jag ska börja ta ansvar över mina handlingar och inte vara så fruktansvärt rädd för vad andra ska tycka.
- jag ska börja göra val som får mig att må bättre & inte bara dom i min omgivning.
- jag ska börja se det positiva i allt som händer innan jag ser det negativa.
- jag ska börja jobba ordentligt i skolan tills betygen är satta.

 och jag ska köpa en ny kamera SÅ FORT SOM MÖJLIGT.

Av quitebulletproof - 6 november 2011 12:00

It's like you're screaming, and no one can hear.
You always feel ashamed.
That someone can be that important. that without them you feel like nothing.
No one will ever understand how much it hurts..
You feel hopeless. like nothing can save you.
But when it's over. and he's gone.
You almost wish that you could have all of that bad stuff back, so that you could have the good.

   

Av quitebulletproof - 4 november 2011 15:50

Open up your eyes take a look at me, if the picture fits in your memory.
I've been dreamin by the rythym like the beat of a heart, and i won't stop until i start to stand out.
and once you're watchin' every move that i make, ya gotta believe that i got what it takes.

If the squeaky wheels always gettin the greese i'm totally devoted to disturbin the peace.
and i'll do it all again, when i get it done until i become your number one.

No method to the madness and means of escape, gonna break every rule i'll bend them all out of shape.
It ain't a question of 'how' just a matter of when you get the message that i'm tryin to send.
I'm under a spell, I'm in over my head and you know i'm going all of the way, till the end

All I need is half a chance, a second thought, a second glance'll prove, i got whatever it takes.

to stand out above the crowd even if I gotta shout out loud.
'til mine is the only face you see, gonna stand out 'til you notice me.

Av quitebulletproof - 3 november 2011 19:39

- "vet du vad jag gillar med dig? att du jämt ställer upp för andra utan att kräva någonting tillbaka. och när jag säger tack, ja jag vet inte.. lyssnar du ens då? det är gulligt. och jag älskar.. alltså, du är den enda personen jag aldrig ljugit för. jag svär. jag litar på dig mer än någon annan. du känner till alla mina hemligheter. jag älskar ditt leende, det är magiskt.

och när jag är i skolan så tänker jag bara att om en liten stund får jag se det där leendet igen. det håller igång mig."

Av quitebulletproof - 3 november 2011 17:07

vaknade ganska tidigt, runt halv tio. gick upp, startade bubbelbadkaret, käkade frukost medan jag väntade på att det skulle bli tillräckligt med vatten i badkaret. åt, badade i ca 5 min.... la mig i soffan pågrund av överhettning typ, trodde jag skulle dö.. kollade på en film, beautiful boy.. fattade knappt någonting men nu i efterhand var den riktigt bra, sen kollade jag på blue crush vilket också var en bra film sen klädde jag på mig och drog för att hämta hugo på dagis.
hoppas på en lika lugn morgon imorgon också fast med kanske tre filmer istället för ett överskattat bad där jag ändå bara tillbringar 5 minuter... whoop whoop! men nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt medan petra lagar mat sen ska jag dra ut och träna i think! ciao.

Av quitebulletproof - 2 november 2011 17:29

var som sagt med Petra till jobbet idag, hon är kock. och fml vad jobbigt det var. jag tror jag var hyper i 2 timmar sen låg jag helt död i köket med mina kärleksmums & chokladbollar som jag bakade. hjälpte även henne med alla maträtter.. klart dom skulle ha fisk som dagens rätt just den dagen jag är där, men jag fick ju kött så klagar inte, madaaa!
har även slagit vad med min syster om att jag ska hålla mig borta från godis, läsk och sånt shit tills "jullovet" HAHA aa lär ju funka, men vafan vi kör, tjänar ju på det.

nu ska jag stänga ner datan och sätta mig i vardagsrummet med petra & hugo, tar sovmorgon imorgon så hörs säkert då.

Av quitebulletproof - 1 november 2011 21:51

okej, jag vet att jag tidigare skrivit att jag inte ska skriva tpl-inlägg här men det inlägget innan detta var inte ett tpl-inlägg, snarare ett jag-har-listat-ut-hur-jag-själv-fungerar-inlägg. pretty cool huh?
aja här kommer 15 sanningar om mig själv

1 jag grät när jag kom hem från frisören med brunt hår.
2 jag gillar inte personer som tror dom vet saker och ting som dom egentligen inte har någon susning om.
3 jag är en väldigt enkel person, men personer som inte känner mig framhäver mig som "svår"
4 jag vet inte vad jag vill ha förrän jag ser någon annan ha tillgång till det.
5 jag känner mig ofta som dr.phil med tanke på alla noveller jag skriver dagligen till mina ledsna kompisar.
6 jag har aldrig ätit fisk eller någonting från havet.
7 jag är en väldigt känslig person men tar hellre ut mina känslor genom ilska än gråt.
8 jag har ofta inte en susning om vad sägs men låtsas förstå i allafall för att inte verka dum.
9 jag har gjort en hel del tabbar i livet, men det vore en lögn att säga att dom inte gjort mig starkare.
10 jag föredrar inte att göra saker på egen hand utan har ofta hjälp av en kompis.
11 jag har världens bästa syskon.
12 jag har en förmåga att falla för helt fel personer.
13 min största dröm för tillfället är att jag åker med Sara till spanien i sommar, vilket är 50% säkert!
14 jag skyggar tillbaka när jag märker att en person bryr sig om mig för mycket.
15 jag har bestämt mig för att efter luciatåget SKA jag bli blondin igen!

nu ska jag sova, tidig dag imorgon! Ska med min älskade storasyster petra till jobbet och därefter leka med världens bästa systerson, vilket jag gjort hela dagen idag! myspys i Gävle, peace.

Ovido - Quiz & Flashcards