quitebulletproof

Alla inlägg under november 2011

Av quitebulletproof - 11 november 2011 13:55

ligger i min onepiece och tar det lite lugnt. mår sämre idag än vad jag gjorde igår. jävla feber alltså.
ska hursomhelst trots febern träna lite, passar på nu medans pappa är på banken.
ikväll blir det god mat och en lista ska skrivas med alla saker som jag ska handla imorgon. finally friday.
har egentligen planer att åka till the wave med ett helt gäng polare ikväll, men aa.. det lär jag ju få & orka. 
 

ska dra fram min fitnessmatta och sätta igång lite nu, hinner i alla fall träna i en halvtimme minst.
 

ha're bra!!
   

Av quitebulletproof - 10 november 2011 18:58

hallå! sitter just nu i vardagsrummet och försöker välja film, samtidigt som jag lyssnar på pappa och lillebror som spelar pingis i spelrummet och det hörs ju mer skrik och gnäll än vad man hör bollen studsa mot pingisbordet..
ingen av dom är ju någon speciellt bra förlorare, men vem fan är det egentligen.
det brukar leda till att min lillebror förlorar och stampar sig in i sitt rum och smäller igen dörren. 
där sitter han sedan i 10min tills han kommer ut och ska ha revansch..
 

 har precis legat och typ sovit i badet i en timme, hur skönt som helst!
men nu har jag äntligen valt film och ska lägga mig och kolla på den! go'kväll! 
 

2 bilder på vår ursöta hundvalp, ninja.

 


   

Av quitebulletproof - 10 november 2011 16:41

kan det inte bara bli lördag nu? dagarna går så sjukt långsamt så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen..

Av quitebulletproof - 10 november 2011 14:42

måste erkänna att det är otroligt skönt att vara hemma från skolan idag också, men för att inte missa alltför mycket så får jag verkligen inte vara sjuk mer nu. jag är hemma från skolan imorgon också, men går till skolan för att hämta mappar & för att prata med lärarna om vad jag har missat. anledningen till att jag skriver det här är för att jag själv glömmer det annars! 



en bild på mig och min 1månads äldre bror från skara i somras, kind of miss it..
skulle inte banga på att vara sådär brun nu & skulle inte banga på att vara hälfen så biff som han. shit.


  

Av quitebulletproof - 10 november 2011 12:08

godmorgon! jag tror att mitt alarm är lite avundsjuk på relationen mellan mig & min säng för jag har inget minne av att jag ställde klockan på att väcka mig klockan sju idag! 

jag vaknade klockan halv fyra inatt pågrund av att tom och pierre ringde mig.. normala, visst?
kollade på mobilen, och såg vem det var så tänkte jag "aa men hur tänkte dom nu?" så svarade jag inte.
så ringde dom igen så tänkte jag "men vad är det för fel på människorna?" så svarade jag & det slutade med att jag låg och snackade med dom till klockan fem sen fick jag äntligen sova. 


idag är halsen helt ok! men har 38,6 i feber! småpotatis tänker säkert många av er då, and i agree..
nu ska jag rensa datan på bilder, musik, filmer & andra saker vilket kan ta åååååår..
hoppas ni får en underbar dag!   
   

Av quitebulletproof - 9 november 2011 23:27

dags att gå och dejta sängen, hoppas på en "friskare" dag imorgon! 
men, men morgondagen är ett mysterium. godnatt på er!! ♥ 

   

Av quitebulletproof - 9 november 2011 22:07


jag vet inte hur många gånger jag sett den, vet inte hur många gånger till jag kommer se den
men herregud, jag fattar inte hur något så simpelt kan göra mig så otroligt jävla fucking mega glad!

Av quitebulletproof - 9 november 2011 21:41

nu är det såhär att jag har gjort om designen igeeeen! nästa vecka kommer en header som är tagen då jag är brunett. känns lite konstigt att ha en "blond header", men har inga nyligen tagna bilder så det får duga tills dess!

jag behöver hjälp av er kära bloggläsare!
svartvit?                     vs.                          färg?

              

tacksam för svar! 

Ovido - Quiz & Flashcards