quitebulletproof

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av quitebulletproof - 5 augusti 2011 20:16

Jag skulle vakna mitt i natten & gå upp & ta en lång promenad.

Jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad.

Jag skulle inte ha så bråttom me o träffa nån ny, jag har rätt mycket med mig själv, precis som du.

Jag skulle andas i det tomrum som blev över, om du lämna mig nu.


Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans.

Jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi tillslut har blivit sams.

Jag kanske skulle söka upp kontakter som jag "tappat" som jag varit med förut nånstans, för jag antar det finns någon du skulle ringa, om jag inte fanns.


Jag kanske skulle leta upp någon något yngre som redan har påbörjat den jakten,

det skulle bli för tomt om ingen fanns här, som värmde mig i natten.

Men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner mig så som du
Jag skulle pröva mina läppar mot någon annans om du lämna mig nu.

   

Av quitebulletproof - 5 augusti 2011 11:39

DAY THREE: Eight ways to win your heart.


1. VÅGA - det finns inge sötare än när en kille håller om en & pussar på en inför sina kompisar, andra människor, skriver söta saker ÖPPET på facebook så alla kan se att den personen han skrivit om/till är "reserverad".


2. SKRATTA - när jag är med personer som skrattar ofta, blir jag lätt tryggare, skrattar mer, vågar mer! finns inge bättre än att skratta med någon man gillar.


3. MUPPA - våga skicka söta, muppiga sms där känslor uttryckes. hur muppiga dom smsen än är blir man alltid glad av att få dom, eftersom jag älskar söta random sms/samtal.


4. BRY - det känns så bra när en kille säger att han bryr sig, men det känns dubbelt så mycket bättre när en kille visar att han bryr sig. det kan vara genom att fråga hur dagen varit, hur man mår, om något speciellt hänt idag osv. han ska inte bara bry sig om det hänt något tråkigt, utan även om något roligt inträffat.


5. ROLIG - killar blir automatiskt så mycket mer attraktiva när dom är roliga. Dessutom så slipper jag då skämmas över min såkallade "urusla humor" eftersom att anledningen till att man är rolig är för att man vill se personen skratta.


6. PERSONLIGHET - jag faller lätt för killars utseende, men om personen ifråga är helt dum i huvudet, blir han lätt riktigt ful!! har lärt mig att dom snyggaste kanske inte alltid är dom bästa, så ha personligheten, va omtänksam, söt till sättet så kommer utseendet snart att få sin charm eftersom personligheten lätt får utseendet snyggare. 


7.  GALEN - älskar galna personer eftersom jag själv är som jag är.. när jag säger galen så menar jag en person som vill prova på nya saker, vågar göra saker. inte personer som är totalt dumma i huvudet & typ gör "dumdumma" saker för att det är "coolt" enligt dom.


8. LITA - jag har väldigt svårt för att lita på killar jag är intresserad av, trots att jag vet att tillit är det viktigaste i ett förhållande. ett förhållande består utav 2 personer, men det finns alltid en hora som inte kan räkna. bevisa att du älskar, litar och vill tillbringa tid tillsammans, och få mig att kunna känna tillit tillbaka eftersom att det förmodligen inte kommer fungera annars.

Av quitebulletproof - 5 augusti 2011 11:15

vaknade nyss, jättefint väder här så ska ta vara på dagen & gå ner till nicksta 

med Linda alldeles strax, sen får jag se vad som händer ikväll!!
ha en grym dag!!!


   

Av quitebulletproof - 5 augusti 2011 02:18

When you came in the air went out. and every shadow filled up with doubt.

I don't know who you think you are but before the night is through,
I wanna do bad things with you.



Ovido - Quiz & Flashcards