quitebulletproof

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av quitebulletproof - 14 augusti 2011 23:08

go'kväll! lite nuvarande infoooo:ligger nedbäddad i min säng med laptopen i famnen, livrädd för att den ska brinna upp eftersom jag inte orkar hålla datafläkten i luften.

mamma värmde precis två bullar till mig som nu ligger på mitt lilla bord bredvid min säng stenhårda eftersom jag glömde äta upp dom när dom var varma.

jag får dessutom nackspärr, men orkar inte rätta till kudden nu. gör det sen.


idag var jag och kollade på en bj-match i huddinge där min kära broder alexander spelar. gick dit med halsduk, pappa tyckte jag var dum i huvudet eftersom solen sken och det var ganska varmt ute, men skratta bäst som skrattar sist, fan va kallt det var i ishallen alltså!! glad över mitt kloka beslut, fuck pappas, det sööööög.

ligger nu och kollar på "ps. i love you" och imorgon ska jag med saras familj ut på sjön.

dissar grönalund för det, så jag hoppas det blir värt det.

nejmen, har alltid trevligt med den familjen så det är stentjill.

nu ska jag kolla vidare på min bölfilm och sedan sussa. sov gott.

 

Av quitebulletproof - 14 augusti 2011 04:02

jag ville mötas någonstans nere på djupet.

jag har varit där förut, och jag är inte rädd.

och dina ögon, ja dom ändrar färg i ljuset.

men dom kan titta nu, jag är beredd.

lät du henne komma närmre? var hon vackrare än mig?

det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig..

jag går bredvid men halkar efter, orkar inte springa mer.

har försökt visa dig med blicken, men de e'nte mig du ser..

den här platsen är nån annans, och jag måste hitta ut.

hur ska man älska nån, som har älskat nån förut?
 
   

Ovido - Quiz & Flashcards