quitebulletproof

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av quitebulletproof - 7 augusti 2011 17:40

vart en rätt tuff kväll för mig & linda igår, inte riktigt som planerat om man säger så. vi vaknade hemma hos robin eftersom jag tappade bort mina nycklar igår, sen så drog vi med adde, rasmus & robin & käka på pizzahouse, sen drog jag & linda & bada. sen drog vi hem & sov. sov lite till. drog ut. drog och handla, träffade matte & jimmy. träffade jancko, anton, linus, calle, sofie & elin. drog hem vid tolv. sov. vaknade, låg vakna helt hysteriska till klockan 5. somnade. vaknade tio, linda vaknade 13. la oss & kolla på titanic, jag drog hem & käka. har käkat klart & ska nu ut, sen träffa linda lite senare. 


kortfattat, kvällen låter inte så jävla dålig, men tro mig den var helt kAoS.




Ovido - Quiz & Flashcards