quitebulletproof

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av quitebulletproof - 8 augusti 2011 10:54

godmorgon, den hör kvällen var tillochmed lite knäppare en den senaste kvällen jag skrev om.

drog som sagt hem & käka, åt duschade, satte mig vid datorn, drog ut, dog lite, träffade linda, dog lite till. fick idéer om att dra till shell & köpa oss en varsin calippo eftersom calippo löser allt. drog till tåget. mötte alex, jenny, marcus & ammi. snacka lite, skratta lite. på tåget, åkte en station, stod vid dörrarna & väntade på att tågdörrarna skulle öppnas. vilket dom aldrig gjorde. fick panik. fortsatte åka tåg mot vår vilja. kom till ösmo. tåget vi skulle med åkte precis när vi nuddade dens dörrar. dog lite. gick upp till bussarna för att kolla om det gick någon buss. snackade med grabbarna där men dom hade inte mer koll. fick idéer om att börja gå. genomförde dom idéerna. gick i 30 min. vände. gick mot tåget. lindas mamma ringde. linda skulle vara hemma. linda ljög om att vi var i nynäs. linda fick damp. linda sparkade på en snigel. jag tyckte var okej.  linda tog upp en sten. det tycker jag var lite mindre okej. linda kastade stenen 5 cm ifrån mitt ansikte. jag fick panik. linda frågade vad den första hamna samtidigt som hon tog upp en ny sten. nu är det verkligen inte okej. jag svarade, livrädd. linda kastade stenen så jävla hårt på en busshållsplats så det blev ett hyggligt stort märke i glaset. jag fick panik. försökte lugna henne, kollade bakåt. en STOR jävla polisbil kommer. linda får panik. jag börjar skratta. linda blir ännu surare...

vi blir erbjudna skjuts hem men precis då kommer tåget. så det var lite värdo.

vi kom hem. utan calippo.. 23:30. vi gick hem till linda. åt glassen hon hade hemma.

gick och la oss. snacka lite. dog lite. somna lite.

idag; vakna lite. väckte linda lite. skulle äta frukost lite. kom på att ingen ens var lite hungrig. satte oss vid tv;n. nu kollar vi på barnkanalen, sen blir det nicksta!

ciaoooooo

Ovido - Quiz & Flashcards