quitebulletproof

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av quitebulletproof - 12 augusti 2011 23:15

kom nyss hem efter att ha varit med Alexander, Hampus & Oscar & jag vet.. NEJ, jag borde inte vara ute i mitt tillstånd.. sjuk & grejer, försvarar mig med att jag hade halsduk. och nej.. det hjälpte inte.. mår sämre, menmen det var det värt!!
nu ska jag ta av mig mitt stora tält till tröja & ersätta den med min onepiece,

tvätta bort sminket, rufsa till håret & lägga mig & spela en stund. hörs inte mer idag!
                                               PUSS
    

Av quitebulletproof - 12 augusti 2011 19:17

tjänare! kom nyss hem från konsum där jag spenderade 20 min för att välja en glass.

sitter just nu i skype, chattar i facebook, smsar & äter min glass. 

ska snart lägga mig ner och kurera mig lite, kanske med hjälp av cod, kanske med hjälp av en film, eller kanske bara sova  lite. är sjukt cptrött, no news...
 

 

Ovido - Quiz & Flashcards