quitebulletproof

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av quitebulletproof - 9 augusti 2011 18:37

DAFIVE: six men you think are really handsome.


jag har så jäka svårt att bestämma mig när det gäller sånt här.. av miljontals killar kan man inte bara välja 6??.. minst 8 i mitt läge.


Taylor Lautner:

många känner nog mest igen han från filmerna "Twilight" vilket är filmerna han är mest känd för men han har även en roll i filmen "Fullt hus igen".


Zac Efron:
mest känd för filmerna High school musical. han har även spelat en av huvudrollerna i filmen "hairspray".  
  

Ryan Sheckler:
supersnygg & en av världens yngsta professionella skateboardåkare.

Cristiano Ronaldo:
en überhet spelare i fotbollslaget Real Madrid. Blev dessutom 2008 utsedd både till Europas och världens bästa fotbollsspelare

Channing tatum:
skitsnygg kille som bland annat vart med i filmerna "she's the man" &

"dear john" ( som är en av mina favoritfilmer )
 

Brad Pitt:
garanterat en av världens snyggaste skådespelare, trots att han är så pass gammal. har medverkat i filmer som "Happy together" & skräckfilmen "Cutting Class".

Leonardo Dicaprio:
titanic är snyggingens genombrott, det var i den jag la märke till honom, blev besatt av honom. kan inte beskriva med ord hur snygg han är för mig.

Robert Pattinson:
mest känd för rollen "Edward Cullen" i Twilight-filmerna, men även spelat huvudrollen i "Remember me". han har även varit modell under en period.
   


Helt klart 8 av världens hetaste grabbar, för att inte tala om Fernando Torres, Orlando Bloom, Chris Brown, Jesse Metcalfe & Michael Murray.

Ovido - Quiz & Flashcards