quitebulletproof

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av quitebulletproof - 11 augusti 2011 23:32

you told me you loved me so why did you leave me, all alone?
now you tell me you need me when you call me, on the phone?
boy I refuse, you must have me confused with some other girl?
your bridges were burned, and now it's your turn to cry.
cry me a river.
 

Av quitebulletproof - 11 augusti 2011 17:32

bara eftersom jag har så fruktansvärt lite att göra, har inte tråkigt, bara lite att göra så ska ni få ta del av 20 saker som är typiskt mig.


- jag säger att jag är påväg, fast jag inte ens har gått hemifrån när den jag ska till frågar.

- jag har en vana av att luta mig över brödrosten & ständigt bli livrädd när mackorna åker upp.

- jag kastar iväg min mobil när jag är sur, men går alltid & kollar om den är okej efter typ 3 sek.

- jag kan inte sitta ordentligt i min datastol utan har alltid benen på skrivbordet eller nåt annat konstigt sätt.

- jag ler så fort jag inte vet vad som pågår eller vad folk snackar om.

- jag skruvar upp värmen mer och mer ju längre jag står i duschen.

- jag flyger upp ur sängen som en ninja när jag insett att jag försovit mig.

- jag älskar att smsa när jag ligger ner, har dock lite svårare för att hålla i mobilen & tappar den i ansiktet.

- jag har en förmåga att få ögonkontakt med mina lärare medans jag gör prov & håller på att fuska.

- jag tar alltid en liten tjuvtitt från mina 3D glasögon för att se skillnaden när jag är på 3D-bio.

- jag använder oftast ett ord som svar när jag är ledsen, irriterad.

- jag skulle inte ha någon aning om folks födelsedagar om det inte vore för facebook.

- jag skrattar oftast åt personerna som skrattar, inte åt skämten dom nyss berättat.

- jag hatar att städa mitt rum eftersom det tar år för mig efteråt att hitta någonting.

- jag går lite snabbare när jag utan någon speciell anledning går förbi en läskig bil.
- jag hatar när jag är sur på någon och idioten helt plötsligt får mig att skratta.

- jag säger alltid till mina föräldrar att jag inte har några läxor, sen gör jag dom när dom lämnat rummet.

- jag skulle aldrig låta mitt ben hänga över sängkanten, hur varmt det än är. det skulle bli uppätet då.

- jag älskar att sitta och lyssna på någon som berättar något när jag vet att det är en lögn.

- jag hatar att börja konversationer, men älskar när folk börjar dom åt mig.

    

Av quitebulletproof - 11 augusti 2011 14:17

go'morron! kom hem runt ett igår med tanke på att jag var hemma hos alex&martin hela kvällen/dagen. Just nu ligger jag i sängen med ett stort täcke, massor med kuddar, top model på tv & i min onepiece, mysigare än så kan det nog inte bli för tillfället.


är sjuk också, det känns ju lite sådär lagomt kul eftersom jag har träning ikväll & match nästa vecka, så det känns ändå som att det vore värt att gå på träningen, men nej.

får ligga hemma, knarka alvedon, halstabletter, dricka vatten & hosta sönder mig.

är i allafall inte ensam, och det är huvudsaken, det hade jag aldrig orkat vara nu!

men hoppas ni mår bättre än vad jag gör, hejdå!

     

Ovido - Quiz & Flashcards