quitebulletproof

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av quitebulletproof - 25 augusti 2011 19:13

20 frågor

vem var den senaste du pussade?: Jesper.
vart var det? The Voice.
vad gjorde du för en minut sen? för en minut sedan hade jag en minut på mig att göra något jag inte gjorde.
hur mår du? väldigt bra, otroligt trött bara.
är du kär? nej det skulle jag inte påstå.
tre personer du kan prata med allt om?: Sara Stridh, Linda Larsson, Robert Hedman.
har någon någonsin krossat ditt hjärta?: nej, inte vad det gäller förhållanden.
har du någonsin krossat någons hjärta?: folk har sagt det, men det hoppas jag inte..
längd?: 162 cm kort. 
skostorlek?: sko"liten"lek, 35/36..
bra motto?: "Det är bara att bryta ihop och gå vidare :)"
vad lyssnar du på för låt just nu?: With you - Chris Brown
två kompisar som känns som dina syskon?: Linda Larsson & Sara Stridh
redbull eller monster?: redbull ffs!
vad har du på dig nu?: shorts & ett svart linne
har du någonsin ljugit för någon du bryr dig om?: ja det har hänt.
har du någonsin somnat tänkandes på en kille & vaknat tänkades på samma?: någon gång kanske
senaste smset?: "vad gör du gumman:)
senaste gulliga smset?: "jag får diabetes, du är söt som socker:$<3"
svar på detta söta sms?:
jag visste inte riktigt vad jag skulle svara såå.. "tack så mycket snälla du<33"

Some say world will end in fire, som say in ice. From what i've tasted of desire I hold with those who favor fire. But if I had to pensh twice, I think I know enough about hate to say that destruction ice is also great and would suffice.

Ovido - Quiz & Flashcards