quitebulletproof

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av quitebulletproof - 13 augusti 2011 11:47

wazzup dudes? sitter & försöker pina i mig två liter vatten, vaknade med en otrolig vätskebrist i kroppen & det är för att jag helt enkelt inte har tid att dricka så mycket!
idiotiskt jag veeeet, men jag har inte mått dåligt över det förrän nu så jag klagar inte.


sitter & försöker få tag på en sovandes linda, vilket är närmast omöjligt så funtar på att ge upp snart, hoppa i badet, lägga mig och sola, ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

skulle inte vara helt fel att ta på sig onepiece, dra ner min persien & rullgardin, lägga mig och klunka vattnet, spela lite, lägga en ansiktsmask & sen bara chilla.

det enda som hindrar mig från det är vädret. varför måste det vara fint när jag är sjuk?


nu blev jag sur. hejdå...
     

Ovido - Quiz & Flashcards