quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

when there's nowhere to run

Av quitebulletproof - 18 juni 2012 21:10

sov hemma hos adde igår & tog bussen hem så jag var i centrum klockan fyra där jag sedan mötte nicholas för att få hjälp med diverse saker.

efter att ha varit inne på alla klädaffärer här i nynäs i hopp om att hitta "den perfekta bikinin" så fastnade vi på lindex.

nu tänker ni säkert - vem fan kollar efter "den perfekta bikinin i nynäshamn?

och svaret är - jag! anledningen till det är dock för att jag var alldeles för lat för att åka till haninge & kolla där, så vad gör man inte? självklart hittade jag inte någon. eller jo, men den var slut i min storlek så, nej.

nicholas sprang som en stucken gris runt omkring på lindex för att hämta olika storlekar, olika färger, olika delar osv osv, och efter att ha provat ett tjugotal "bikinisar" (?) så beslutade jag mig för att jag inte ville ha någon.


efter allt slit på lindex sprang vi in på alla inredningsaffärer som fanns, tror vi var inne på hemtex minst 5 gånger..

det gjorde vi förstås för att hitta en present till min kära far som fyller år imorgon! han ska få sig en fin överraskning när han vaknar som tack för att han betalar min spanienresa som börjar IMORGON! woopwoop!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards