quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

oh my god

Av quitebulletproof - 23 juni 2012 20:10

holla!!! sitter vid en efterbliven dator som saknar " a a o " darfor upplyser jag er om att det kanske behovs lite mer tankande for att lasa de har inlagget!

solen skiner varje dag! temperaturen ar sallan under 30 & det ar fullt os pa stranderna & pa uteserveringarna!

shoppingen ar inte pa topp, men tittandet efter de perfekta kladerna pagar for fullt! ska ta en heldag pa shoppingcentrumet Haboneras pa mandag, var dar idag ocksa och hittade massa med fina klader, hann dock inte handla nagot...

brande ansiktet & axlarna andra dagen pa stranden men annars ar bikiniranden grym! behover inte ens ha pa mig underklader, ar kritvit dar bikinin suttit & narmare morkbrun overallt annars! whoop whoop!


det ar konstigt hur framat alla spanjorer ar.. de verkar inte vara radda for att varken snacka eller skamma ut sig infor oss svenskar, de kommer fran alla hall och kanter & ska halla pa!

pa mandag blir det som sagt en heldag med shopping, har 5500:- att gora mig av med, sa da javlar!!

pa tisdag ska vi ut & ata osv, vi kakade btw pa en svensk restaurang igar! inte sa grymt imponerad pa deras kak men det var bara svenskar dar, vilket var skont for omvaxlingensskull!

pa onsdag ska vi till marknaden, ska shoppa en massa dar ocksa har jag tankt..


de tva kommande veckorna ska vi hinna med en lang lista pa olika restauranger vi ska testa pa, vi ska aka till en o med en bat & bara tjilla dar osv ( e livradd for alla hajarna sa vettefan hur det kommer ga ) och vi ska aka till nagot populart vattenland tydligen ocksa!!

sitter just nu och chattar med sebastian, martin & andreas! ska chatta vidare lite med dem nu, skriver ett inlagg till lite senare, har 27 minuter pa mig sa aaa... :D hare bast, det har jag!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards