quitebulletproof

Alla inlägg under augusti 2011

Av quitebulletproof - 2 augusti 2011 22:48

första träningen på 1½ månad, skönt att vara tillbaka på planen!!
är totalt död, tvingar mig själv att hålla ögonen öppna efter en natt med 3h sömn, en dag med full fart & en träning på 1½ timme..  just nu vill jag ingen annanstans än till min säng, men först en dusch & ett samtal till dempan!
imorgon blir det nicksta hela dagen med linda, om jag kommer upp dvs...


sovgott hörrni!


   

-

Av quitebulletproof - 2 augusti 2011 09:21

DAY ONE:Ten things you want to do before you die.


- resa jorden runt
- hoppa bungyjump

- vara miljardär i några år

- åka till thailand och bo i "the middle of no where" på ett grymt hotell ett tag.
- bli känd (spelar ingen roll för vad)

- hoppa fallskärm
- simma bland hajar 

-  åka någon av världens läskigaste berg-och-dalbanor

- gifta mig med taylor lautner eller zac efron

- träffa han som gör allt för mig för att han själv vill det, han med stort H.


10 saker jag vill vara med om/göra innan jag dör & 7 av sakerna är bokstavligt talat omöjliga.








-

Av quitebulletproof - 2 augusti 2011 03:45

DAY ONE:Ten things you want to do before you die.


DAY TWO:
 Nine things about yourself.

DAY THREE: Eight ways to win your heart.

DAY FOUR: Seven things that cross your mind a lot.

DAY FIVE: six men you think are really handsome.

DAY SIX: Five things you like to do.

DAY SEVEN: Four turn offs.

DAY EIGHT: Three turn ons.

DAY NINE: Two favorite songs.

DAY TEN: One confession.


-

Av quitebulletproof - 2 augusti 2011 03:39

You mean the world to me, but sometimes the world can be really awful.

Ovido - Quiz & Flashcards