quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

i am strong because i know my weaknesses

Av quitebulletproof - 21 februari 2012 16:40

okeey, ni som inte vill läsa värsta tpl-inlägget rekommenderar jag nu att skrolla från det här.

har en så förjävligt dålig dag så det skulle räcka med att tappa en penna i golvet för att jag ska börja gråta.
jag har så jävla mycket planer, idéer, löften & sysslor så att jag inte vet vart jag ska börja någonstans.

jag står emellan beslut som ska påverka kanske hela min framtid, jag står mellan val där jag inte har någon

aning om vad som känns & vad som är bäst för mig eller de andra som valen oxå rör vid.

jag har sån jävla ångest när det gäller allting att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

jag är less på den ellen höög som alltid ska lyckas sätta krokbent & förstöra för sig själv.

trött på den jävla avundsjukan som ligger & skaver i inuti min kropp hela jävla tiden, trött på att inte finna en lösning på det och bara bli av med det. trött på att inte förstå hur du resonerar & vill ha det. trött på att du inte kan förklara det.

trött på att vara så jävla känslig, vafan gick snett där liksom? för trött för att orka ta tag i allting en gång för alla.

för trött på att inte veta vad jag själv känner eller vill.
för trött för att fortsätta skriva på det här jävla inlägget trots att jag vet att jag skulle behöva skriva av mig lite mer.
nu ska det fan bli ändring på det här & jag ska återgå till den ellen som skrattade bort alla problem, som var med i leken så länge hon ville och sedan hoppade ur så fort hon började tröttna, den ellen som tog emot skit men som sket i det, den ellen som stod så pass stadigt på benen att inte en liten pojke kunde komma och välta omkull henne. 
   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards