quitebulletproof

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av quitebulletproof - 7 februari 2012 18:38

YES! en dans färdiglärd, så jävlaaaa skönt! nu är det bara 12 kvar.
skola idag, efter skolan drog jag direkt till sjukhuset för att möta bästa Kicki, sen drog vi oss vidare mot Torsan där vi fikade! det blev en snabbfika eftersom Kicki snabbt kom på att hon tappat sitt bankomatkort & med världens panik slänger vi i oss det vi beställt & rusar mot konsum där hon trodde att hon tappade det. och jajamen, någon snäll rackare hade lämnat in det hos en kassörska som lämnade det vidare till Kicki!

Efter det skjutsade Kicki hem mig, jag ringde Linda, Linda kom, vi lärde oss dansen & nu sitter jag och dricker en drickyoghurt sen ska jag byta om för att sedan röra mig mot fotbollsträningen!
skriver antagligen mer efter den, eller inte eftersom jag har engelskaprov imorgon. wish me luck. bye!


haha såjävla fuuuuuul
   

Ovido - Quiz & Flashcards