quitebulletproof

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av quitebulletproof - 9 februari 2012 23:18

whey, 42 minuter kvar sen är man 16 barre! det är ba ut i bilen, tuta & köra vafan! ne men ni i nynäs kan vara lugna, hör av mig en eller två dagar innan så ni vet när ni ska börja hålla er inne :)

dagen skulle inte kunnat blivit mycket bättre än vad den varit. 
- började 8.30 -> nationellt svenskaprov. 
- blev klar efter typ en & ½ timme, fick håltimme till 12.30

- drog till centrum med linda & jenny, köpte avfärgning.
- avfärgade jennys hår och det blev fett braaa! ska avfärga topparna på henne igen nästa vecka.
- tillbaka till skolan för att ha no. sen 70 minuters håltimme igen.
- spanska, fick sluta efter 20 minuter & spelade lite boll i cafeterian med linda, adde.h & edvin. (me en flaska)

jag & linda drog hem och dampade lite som vanligt, drog på träning, har fixat lunch tills imorgon eftersom vi då för första gången i våra liv ska ge oss på snowboard på hammarby'sbacken. weho!

men nu ska jag låta linda logga in på facebook, och så ska jag skriva ett inlägg i min & lindas blogg! ciao.

                                                                      47 kromosomer.
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards