quitebulletproof

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av quitebulletproof - 12 februari 2012 17:50

hade en suverän födelsedag! vaknade vid sex, fick öppna paket av linda. fixade oss iordning för skidbackarna eller i vårt fall snowboardbackarna! åkte dit, jag åkte i två timmar men böt? bytte? böt? äsch.. till skidor iallafall eftersom mina knän gick sönder av den där jävla snowboarden. kom hem vid fem, jag & linda tog en lite powernap och sen drog vi till linda, käkade ph & sen drog vi ut med linus, jacke, farhan & manne, åkte hem till linda & sov.

åkte hem tidigt dagen efter, släkten kom och friade! fick jättefina, bra saker! dom åkte hem, han kom hit, följde han hem vid halv tjugo i två, gick hem, sov, vaknade vid ett, väntat på linda sen dess eftersom hon var på sjukan & nu orkar jag inte träffa henne så nu ska jag tjilla lite, ringa sara en snabbis & sen ringa jenny. ta det lugnt helt enkelt!

   

Ovido - Quiz & Flashcards