quitebulletproof

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av quitebulletproof - 29 februari 2012 22:04

hallå! är helt trasig känns det som, fyfan vad jag har tränat idag.

sov hemma hos sara igårkväll & imorse drog jag upp för att göra ännu en grej på göra-innan-vi-dör-listan med linda.

vi trampade vatten i en timme. det verkar inte så jobbigt & det var inte lika jobbigt som jag föreställt mig men att i en timme ligga sparkandes i vattnet och hela tiden ha ögonen på klockan är oändligt. 1 minut tog 10 minuter minst.

efter det, slutkörda som vi var, la vi oss en kvart i bastun & bara tjillade. men eftersom man inte kunde andas där så drog vi ganska snabbt ut därifrån också. vi drog hem till mig & jag hann käka lite mat sen drog jag iväg till gymmet och tränade 1½h till! mina ben skakar. kan inte koncentrera mig på fler än en sak samtidigt. helt mindfuckad.
aja, nyduschad & fixad för att dra ut med ett gäng kompisar nu.

kunde nog inte ta vara mer på dagen än såhär. fett proud maaah! hörs imorgon eller ikväll pusspåer!

   

Ovido - Quiz & Flashcards