quitebulletproof

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av quitebulletproof - 22 februari 2012 18:19

go'kväll! var helt övertygad om att det var torsdag tills linda sa för några timmar sen att det var onsdag.

hur som helst, onsdagen har gått ovanligt fort (torsdagen har gått ovanligt fort) vaknade av mig själv vid klockan sex imorse och började göra mig iordning. 

gick till skolan, pluggade sönder spanska på första lektionen (NO:n) gick till spanskan, fick reda på att provet var imorgon, dog lite då. efter det har lektionerna flutit på i bra takt! efter skolan var jag med linda. hon är hemma käkar & gör en inlämning nu, men kommer hit lagom till Big Brother Live. jag sitter bara här trots att jag har spanskaprov imorgon för jag orkar helt enkelt inte plugga. hej på er!

   

Ovido - Quiz & Flashcards