quitebulletproof

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av quitebulletproof - 8 februari 2012 22:19

På prov -
Tittar ner för desperation,
Tittar upp för inspiration,
Tittar åt sidan för information.

 

Av quitebulletproof - 8 februari 2012 21:39

tjabba! glömde skriva att jag skrev mitt första nationella igår! svenska, whey! det gick faktiskt oförväntat bra konstigt nog!
idag var jag i skolan som vanligt, hade engelska prov, det gick helt okey, drog hem en & ½ timme tidigare från skolan för att jag skulle på Fredrika Bremers öppethus. åkte dit med amanda, linda, lisa, adde.j, edvin & calle. det var faktiskt väldigt fint men antagligen ingenting för mig.. allting är så jävla svårt nuförtiden. vafan ska man välja liksom?
efter det drog jag, calle & linda till thai och käkade, fett goooott jao. 


calle har dessutom lånat ett halsband av mig. mitt oturshalsband. har använt det en gång, den dagen var hemsk. den värsta jag varit med om. och det gav inte bara otur till mig utan till folk jag var med. dvs linda.

calle satte på sig det på tåget påväg hem från haninge & på thairestaurangen började oturen. hans bankomatkort fungerade inte. schysst som han är (han som äger stället) så skjutsade han calle till centrum så han fick ta ut pengar.


just nu sitter jag & smsar med linda & adde. ska snart tvätta bort sminket, hälla upp ett stort jävla glas vatten och lägga mig i sängen och dö. tre timmars nationellt imorgon på morgonen, kill me.


Ovido - Quiz & Flashcards