quitebulletproof

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av quitebulletproof - 24 februari 2012 23:55

when you try your best but you don't succeed.
when you get what you want but not what you need.
when you feel so tired but you can't sleep.
stuck in reverse.

when the tears come streaming down your face.

when you lose something you can't replace.
when you love someone but it goes to waste.
could it be worse?
lights will guide you home

and ignite your bones.

and i will try to fix you 

Av quitebulletproof - 24 februari 2012 23:42

halloj! blev nyss lämnad av jenny, buhu! Vi har legat & degat i sängen, kollat på The break-up och min numera vardagliga drog Big brother, efter det drog hon till bussen eftersom hon ska upp sjukt tidigt imorgon för att åka iväg!
jag har suttit och snackat lite med pappa nu angående barnbidrag & studiebidrag, det slutade med en sko-konversation, jag behöver verkligen nya skor just nu! ..och kläder. igår rensade jag ur mina garderober!
slängde det som jag inte ville ha kvar, packade ihop det som jag kunde ge bort till ellinor, möblerade om i garderoben.
det vart totalt en stor svart sopsäck med vikta kläder till ellinor & två stora svarta sopsäckar med linnen, jeans, tjocktröjor osv som jag inte vill ha kvar längre. det känns otroligt tomt, på ett skönt vis iofs. men det kan inte vara sådär längre nu!
imorgon eller på måndag blir det shopping med linda!

hmm, vet inte om jag & linda kanske ska på bio imorgon också, Shoo bre. linda har läst boken, jag är på andra sidan i boken & bion går imorgon, varför inte bara se den liksom. se om den är så jävla bra som linda & alla andra som läst den säger att den är! men NU sängen! godnatt!

  

Av quitebulletproof - 24 februari 2012 14:45

loooov! skoldagen har bara larvats bort känns det som, vet inte hur många lärare som påstått att jag varit otroligt oseriös och oengagerad idag.. slutade tio i två istället för kvart över tre eftersom slöjden var inställd, klagar inte. 

nu sitter jag här med linda! vi ska väl ta och hitta på något nu.

ikväll ska jag hjälpa jenny att avfärga håret och senare kanske träffa jacke, manne, perse & dom!

 
 

Ovido - Quiz & Flashcards