quitebulletproof

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av quitebulletproof - 4 februari 2012 22:58

Godkväll! Ledsen för den urusla uppdateringen men det finns typ aldrig uppkoppling(?) till internet.. Dagen började helt okey.. Somnade sent åt helvete & gick upp klockan sex för att kolla på första matchen som vi förlorade med 1-0. Åkte hem, spelade schack, åkte på match, förlust med 1-0 på den med, och med tanken på febern fick jag bara spela 10min.. roligtiiii. Hem, käkade en banan, match. Vinst med 3-0. Wheey. Kvällen har varit skitbra! Alltså åker ju trots allt hem imorgon så uppdaterar då istället, kanske väcker linda eller jenny nu.. Men kvällen har varit spårad & helt jävla otrolig! Tagga två nya matcher imorgon, förhoppningsvis mår jag bra/bättre imorgon & får spela. Har fan betalat 600:- för att få komma hit, då ska jag fan göra någon nytta också. Pengarna här är skitfula men det är tjill. Har inte riktigt lärt mig deras sätt att hantera priser, allt såg jätte billigt ut i affären, en krona hit & en krona dit. Sen såg jag att det är euro som gällde och då förvandlades det genast till en grov summa när allting var köpt! Okej nu rör dom på sig som fan här i sängen, kommer ju råka väcka någon.. vi hörs imorgon! Ps. Det går inte att lägga in några bilder i inlägget. Skittråkigt. Fixar det imorgon också!

Ovido - Quiz & Flashcards