quitebulletproof

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

just to see you tonight

Av quitebulletproof - 24 februari 2012 23:42

halloj! blev nyss lämnad av jenny, buhu! Vi har legat & degat i sängen, kollat på The break-up och min numera vardagliga drog Big brother, efter det drog hon till bussen eftersom hon ska upp sjukt tidigt imorgon för att åka iväg!
jag har suttit och snackat lite med pappa nu angående barnbidrag & studiebidrag, det slutade med en sko-konversation, jag behöver verkligen nya skor just nu! ..och kläder. igår rensade jag ur mina garderober!
slängde det som jag inte ville ha kvar, packade ihop det som jag kunde ge bort till ellinor, möblerade om i garderoben.
det vart totalt en stor svart sopsäck med vikta kläder till ellinor & två stora svarta sopsäckar med linnen, jeans, tjocktröjor osv som jag inte vill ha kvar längre. det känns otroligt tomt, på ett skönt vis iofs. men det kan inte vara sådär längre nu!
imorgon eller på måndag blir det shopping med linda!

hmm, vet inte om jag & linda kanske ska på bio imorgon också, Shoo bre. linda har läst boken, jag är på andra sidan i boken & bion går imorgon, varför inte bara se den liksom. se om den är så jävla bra som linda & alla andra som läst den säger att den är! men NU sängen! godnatt!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quitebulletproof - 28 januari 2013 18:23

                                                                                                                                                                                            ...

Av quitebulletproof - 6 januari 2013 11:32


aamen som rubriken säger, BLOGGBYTE.http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/http://ellenhoog.bloggplatsen.se/   ...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 20:40

It's morning, you wake, a sunray hits your faceSmeared makeup as we lay in the wake of destruction.Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry That you pushed me into the coffee table last nightSo I can push you off me.Try and touch me so I...

Av quitebulletproof - 5 januari 2013 19:48


 hejselihejsan. rätt hyfsat seg dag idag med tanke på festandet från gårdagen.blev hämtad från VH igår av dennis, åkte raka vägen hem o hoppade ner i sängen där min favorit låg väntandes på mig. pussades lite med han sedan somnade jag o vaknade allde...

Ovido - Quiz & Flashcards