quitebulletproof

Alla inlägg under februari 2012

Av quitebulletproof - 21 februari 2012 21:56

äntligen klar med engelskauppgiften. perfekt timing! BB börjar om sisådär 4minuter, hinner precis ta bort sminket, klä av mig & hoppa i sängen med ett papper med massa spanska skitord som jag måste lära mig tills imorgon.
hörs imorgon, lär somna direkt efter BB.

   

Av quitebulletproof - 21 februari 2012 16:40

okeey, ni som inte vill läsa värsta tpl-inlägget rekommenderar jag nu att skrolla från det här.

har en så förjävligt dålig dag så det skulle räcka med att tappa en penna i golvet för att jag ska börja gråta.
jag har så jävla mycket planer, idéer, löften & sysslor så att jag inte vet vart jag ska börja någonstans.

jag står emellan beslut som ska påverka kanske hela min framtid, jag står mellan val där jag inte har någon

aning om vad som känns & vad som är bäst för mig eller de andra som valen oxå rör vid.

jag har sån jävla ångest när det gäller allting att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

jag är less på den ellen höög som alltid ska lyckas sätta krokbent & förstöra för sig själv.

trött på den jävla avundsjukan som ligger & skaver i inuti min kropp hela jävla tiden, trött på att inte finna en lösning på det och bara bli av med det. trött på att inte förstå hur du resonerar & vill ha det. trött på att du inte kan förklara det.

trött på att vara så jävla känslig, vafan gick snett där liksom? för trött för att orka ta tag i allting en gång för alla.

för trött på att inte veta vad jag själv känner eller vill.
för trött för att fortsätta skriva på det här jävla inlägget trots att jag vet att jag skulle behöva skriva av mig lite mer.
nu ska det fan bli ändring på det här & jag ska återgå till den ellen som skrattade bort alla problem, som var med i leken så länge hon ville och sedan hoppade ur så fort hon började tröttna, den ellen som tog emot skit men som sket i det, den ellen som stod så pass stadigt på benen att inte en liten pojke kunde komma och välta omkull henne. 
   


Av quitebulletproof - 21 februari 2012 15:50

10 saker om mig.

- jag är ständigt ute efter att bättra saker med mig själv som jag själv stör mig på.
- jag känner ingen som blir så lätt avundsjuk som jag själv.
- jag har väldigt dåligt tålamod & brådskar gärna på saker.

- jag har svårt att inse hur bra jag egentligen har det förrän det blir dåligt.
- jag lovar mig själv en massa saker jag inte kan hålla.
- jag är ständigt i behov att göra folk jag älskar & bryr mig om glada.

- jag har en erfarenhet att alltid bli kär i personer som visar sig vara helt fel personer.

- jag är totalt värdelös i matte.

- jag har ett shoppingberoende. kan inte lämna en affär med en snygg tröja i om jag inte köper den.

- jag har blivit en väldigt känslig person på senaste tiden.

Av quitebulletproof - 19 februari 2012 14:21

hallå! kom ur badet för inte alls så längesen. ska alldeles strax klä på mig osv. ligger i sängen & kollar på handboll, varför vet jag inte. sov hos sara inatt, hade jättemysigt! som vanligt dvs.

kom dit vid åtta, kollade på fyra filmer. 
Juno, No strings attached, Friends with benefits & The backup plan. efter det gick vi och la oss i sängen & snackade, precis som vanligt. och vi somnade vid halv fem, jag vaknade vid halv elva & väckte sara.
jag åkte hem efter ett tag eftersom jag är lite upptagen idag. missa inte BB ikväll heller! 21:00 på tv11!
imorgon börjar helvetesveckan, efter det är det en veckas lov! woho
   

Av quitebulletproof - 18 februari 2012 19:43


sv; No, i'm not single. i'm in a long distance relationship because my boyfriend lives in the future 

Av quitebulletproof - 18 februari 2012 17:56

whey, ska skynda mig i badet nu, fixa mig iordning & sedan röra mig mot tennishallen, det är nattvakan så tänkte kolla lite med linda, jenny & wilma! efter det drar vi nog på lanet, tror jag! 
sötna cheyor osv.. observera hur kort mitt hår ääääär..
   

Av quitebulletproof - 18 februari 2012 17:08

har precis varit och gymmat!! ..pfft, as if. vaknade alldeles nyss faktiskt.

kvällen/natten var grym så det blir nog en repeat på det inatt igen, dvs lan igen!
vi drog dit med carliii, manne & farhan vid halvtio tiden, spelade lite cod på playstation, övergick till cs, spelade lite mer cod, tog det lugnt, försökte kolla på film i brist på lyckande eftersom lindas ögon slocknade stup i kvarten då, spelade lite mer, lekte lite i snön med andreas:orna, störde de andra lanarna osv. vi var drygt 30pers så tänker inte rabbla upp alla.
vi beslutade oss för att dra hem vid 7 imorse eftersom det ändå var en tunering med ett spel som är way too much för mig och linda. det ser bara töntigt ut, därför är det också tråkigt att kolla på! vi beslutade oss då för att dra oss vidare hemåt, vi tog sällskap & skildes av mellan båda hemmen, jag la mig i sängen smsade lite med han, kollade på doktor mugg!!!
haha jag ska fan börja gå upp tjugo över sju varje lördag! inte fan visste jag att det gick så bra program då!? whey!
kollade klart på det, somnade, vaknade lite då&då av sms, samtal, höga ljud från tv:n osv & nu har jag faktiskt gått upp.
pappa står och lagar mat, jag ska hoppa i badet & tagga nytt lan fan! och imorgon blir det inge jävla sova till fem, då ska jag upp & träna, jag SKA upp & träna.  

   

Ovido - Quiz & Flashcards