quitebulletproof

Alla inlägg under februari 2012

Av quitebulletproof - 1 februari 2012 23:58

nu är det sängen som gäller! hade tänkt mig att däcka på soffan, bara för att liksom.. vakna upp med ljuset som skiner genom fönstret, sätta på tv:n och bara dega liksom.. 
gick ut med täcket & kuddarna i famnen och ser pappa (som tydligen hade samma tanke som jag) däckad i soffan istället.. vände, slängde grejerna på sängen, satte mig och funderade på ifall jag skulle dra upp rullgardinen och vakna till ljuset som skulle skina in genom mitt egna fönster istället. tanken avbröts ganska fort när jag kom på att hela min dag skulle vara förstörd ifall

jag vaknade, njöt av (förhoppningsvis) solen och sedan såg mitt rum i det skick det är just nu;


 

Av quitebulletproof - 1 februari 2012 23:53

whey, anledningen till varför det fortfarande är kul att blogga!

   

Av quitebulletproof - 1 februari 2012 22:43

har precis ätit, ska snart fixa mig iordning för sängen.. igen.. känns som att jag borde göra något med vafan då liksom..
blir väl att sova bort allting igen, vakna & försöka somna om. har ett dygn på mig att bli frisk för att få spela på cupen i helgen, jag ska göra allt jag någonsin kan. om inte, leker jag frisk.

   

Av quitebulletproof - 1 februari 2012 21:55

baby, it's hard when it feels like you're broken and scarred, nothing feels right.

but when you're with me, i'll make you believe that i've got the key. 

nobody else can se it, but it goes like this;

take me by the tongue and i'll show you, kiss me until you're drunk and i'll show you

all the moves like jagger, i've got the moves like jagger, i've got the moves like jagger.

i don't need to try to control you, look into my eyes and i'll own you

with them moves like jagger, i've got the moves like jagger, i've got the moves like jagger.

   

Av quitebulletproof - 1 februari 2012 18:13

ligger i sängen fortfarande, legat & degat där hela dagen typ.. 
snackat i en och en annan timme med linda dessutom som tydligen också ligger hemma sjuk.
ska sätta på en film nu och chatta vidare med folket på facebook! blir ingen skola imorgon heller..

   

Av quitebulletproof - 1 februari 2012 17:48

i don't know how much more i can take

 but i don't think i can handle this much longer.


           

Av quitebulletproof - 1 februari 2012 13:02


 borde finnas en lag på hur bra man får vara i paint. 
alltså okey. de här tre övningarna var de enda jag kunde rita, svårt att förklara de andra i stillastående bild och nej jag tänker varken lägga ut en video eller ta mig tiden att göra rörande gubbar, tar för mycket tid.
jag gör varje övning i tre minuter, sen byter jag och kör nästa övning i tre minuter och så fortsätter det.
det är 15 till övningar jag gör, de är dem jag inte kan visa.
de tränar rygg, rumpa, mage, ben & armar. bilden ovanför är tips på att träna mage.


Ovido - Quiz & Flashcards