quitebulletproof

Alla inlägg under april 2012

Av quitebulletproof - 3 april 2012 19:51

finally home!! jävlar vilket pass det blev. det går för tillfället inte att veckla ut armarna helt, går inte att skratta utan att få kramp i magen! whoop whoop! ska alldeles strax dra ut och gå en sväng med hunden också, sen ska jag försöka äta, måste hinna med det nu innan klockan 9. 

imorgon blir det skola, sen ska jag bli fotograferad osv & sen blir det gym med Sara hoppas jag! ska försöka få med henne iallafall, jag ska träna i vilket fall.

 

Av quitebulletproof - 3 april 2012 17:16

har nyss kollat på top model med jenny! ska alldeles strax springa till bussen & åka till gymmet.

har kommit på värsta grejen jag måste börja med, börjar redan imorgon!

men ska dra nu, hörs efter! 

Av quitebulletproof - 3 april 2012 15:19

skoldagen har väl rullat på som vanligt, dock har den gått otroligt långsamt in my opinion.
aja, två skoldagar kvar så det är bara att stå ut.

sitter just nu & väntar på jempan som snart kommer hit, hon har inte slutat än.

klockan halv sex blir det gymmet för mig & sofie idag igen trots den sjuka träningsvärken & kom förfan inte med något skitsnack nu om att man faktiskt ska träna bort träningsvärken för de är något som inte funkar för mig.

istället får jag träningsvärk i muskler jag inte ens visste fanns, happy me.

aja ska ta en banan & chilla galet med livet.

   

Av quitebulletproof - 2 april 2012 14:09

sitter & kollar igenom gamla inlägg och hittade ett som jag skrev för precis ett år sen, värt att jämföra.

Av quitebulletproof - 2 april 2011 22:32

 förhållanden
är du singel? - mjadå
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - depends 
har du varit kär nån gång? - haft mina stunder
finns det nån för dig just nu? - japp, justin bieber
 om dig själv

fullständiga namn? - Ellen Sofia Höög
när fyller du år? - 10 februari
några utsmyckningar på din kropp? - navelpiercing, örhängen
vad har du på dig just nu? - leagins, linne
vilken årstid är bäst? - sommar!!
den perfekta morgonen? - sovmorgon 
vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag är så bäst.
vad är du bra på? - att skratta vid fel tillfällen 
sover du helst själv eller med nån? - med någon såklart.
 vänner

bästa vän? - vore orättvist att välja en.
vem vet allt om dig? - Sara Stridh
vem är den roligaste av dina vänner? - alla är underbara
 familj
vem står dig närmast? - alla
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - båda två
vem är farligast i din familj? - lillebror..
vem är coolast? - jag såklart..!?
husdjur? - 3 katter, 1 häst
vem har du mest gemensamt med? - storesyster Frida.
vem sover du offtast med? - jag sover inte med någon i min familj..?

lagar bäst mat? - pappa, skolan 

går du i skolan? - har inget val.
har du skolkat nån gång? - har hänt.
har du varit i skolan idag? - jadå, är i skolan varje lördag.. fast..

 annat
hur mår du nu? - trött, annars bra!
har du mer än 2 bh:ar? - det är klart?
har du piercat dig? - naveln, som sagt.
 övrigt

är du hungrig? - as if.
hur länge sen träffa du din farsa? - sitter i samma vardagsrum som han nu.
hur länge sen träffa du din morsa? - 30 min sen..?
går du på någon sport? - fotboll, rider ibland.
har du sminkat dig idag?  - mascara
vad har du på dig för trosor just nu? - björn borg
hur ser dom ut? - rosa/blåa

Av quitebulletproof - 2 april 2012 14:09

 förhållanden
är du singel? - njaa
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - det krävs nog lite mer än ett ögonkast, kanske funkar för vissa.
har du varit kär nån gång? - det har jag!
finns det nån för dig just nu? - haha jadå, han heter dessvärre inte Justin Bieber ;)
 om dig själv


fullständiga namn? - Ellen Sofia Höög
när fyller du år? - 10 februari
några utsmyckningar på din kropp? - navelpiercing, örhängen, tungpiercing
vad har du på dig just nu? - leggings, linne, tjocktröja, mössa
vilken årstid är bäst? - sommar, inget snack om saken.
den perfekta morgonen? - vakna upp med en person man verkligen bryr sig om.
vad tycker du mest om hos dig själv? - hmm, är väldigt öppen & utåtriktad.
vad är du bra på? - att prata.. har dock inte blivit bättre på att inte skratta vid fel tillfällen heller.
sover du helst själv eller med nån? - olika från natt till natt, oftast sover jag helst med någon.
 vänner

bästa vän? - Linda Larsson & Sara Stridh

vem vet allt om dig? - Sara Stridh
vem är den roligaste av dina vänner? - haha vore orättvist att välja en av alla.
 familj

vem står dig närmast? - Martin Hanell
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - går i perioder.
vem är farligast i din familj? - fortfarande lillebror
vem är coolast? - pfft, behåller den tronen.
husdjur? - 3 katter, 1 häst, 1 hund.
vem har du mest gemensamt med? - storasyster Frida.
vem sover du oftast med? - sover inte med någon i min familj, sover däremot väldigt ofta hos mina äldre syskon.

lagar bäst mat? - hmm, mamma & pappa får ha den äran.


går du i skolan? - det gör jag!
har du skolkat nån gång? - det finns inte någon som aldrig skolkat lite.
har du varit i skolan idag? - jajamen!

 annat

hur mår du nu? - riktigt bra!
har du mer än 2 bh:ar? - obegripligt många fler.
har du piercat dig? - piercade mig för snart ett år sen i tungan, har dock en pärla i naveln också.
 övrigt

är du hungrig? - inte ett dugg

hur länge sen träffa du din farsa? - igårkväll
hur länge sen träffa du din morsa? - igår eftermiddag
går du på någon sport? - spelar fotboll & gymmar (om det nu räknas)
har du sminkat dig idag?  - yesman
vad har du på dig för trosor just nu? - spets
hur ser dom ut? - vita


ska kolla vidare på gamla inlägg & vänta på sofie, sen drar jag iväg & tränar.


Av quitebulletproof - 1 april 2012 20:41

kom igen då, låt åren gå fort! vill dit nu,nu,nu!
 

Av quitebulletproof - 1 april 2012 19:53

hemma, finally..  ska alldeles strax hoppa i badet, lägga ansiktsmask, hårinpacking & dö lite måste bara kolla igenom alla bloggar jag läser först.

imorgon blir det som vanligt skola & senare på kvällen tänkte jag åka & träna med sofie!
tisdag blir det att träffa efterlängtade jenny & träning, samma sak på onsdag!

måste skynda mig nu, BB börjar om 30 minuter.

   

Av quitebulletproof - 1 april 2012 16:05

wheey äntligen är allt klart.. Efter lite övning med Adam som spelade gitarr så hade det mesta av nervositeten gått över.. resten av nervositeten försvann efter en shot vodka. De behövdes eftersom vi bara hann spela igenom låten några få gånger innan det var dags & både jag & adam skakade som jag vet inte vad..
Råkade dessvärre svära i kyrkan också så nu är jag väl portad från himlen..

Åh vad jag längtar till min säng..

Ovido - Quiz & Flashcards