quitebulletproof

Alla inlägg under april 2012

Av quitebulletproof - 20 april 2012 21:43

hallå! sitter & planerar valborg med jenny & linda vilket går sådär.. ska alldeles strax hoppa i badkaret vilket antagligen är fyllt av kallt vatten eftersom jag fyllde på det för några timmar sen.. efter det ska jag sova, ska upp runt nio imorgon för att sedan dra & träna med nathalie innan frukost. efter det ska jag ta det lugnt sen träffa dennis, sara & kladde! 

ha en bra kväll hörrni :)

kamomillte med honung & citron är fan det bästa för halsen, synd ba att det inte går att dricka. 
      

Av quitebulletproof - 20 april 2012 19:25

somnade ganska snabbt i soffan, hann varken städa eller göra något annat.

när jag vaknade och skulle släppa in katterna hängde det en påse på dörren, först trodde jag att det var en bomb eller något men sen så såg jag att det var en påse från pizzahouse så jag tog med den in, öppnade den & i låg det en lapp som pappa skrivit "kebabtallrik utan grönsaker, med vitlökssås & en citronloka, ring mig när du vaknar." bästa pappa..

maten står nu i köket, jag håller på att spola upp ett bad samtidigt som jag kollarpå HSM2 som just nu går på tv, whey.


ska titta till badkaret nu vilket antagligen snart svämmar över, ciao.

Av quitebulletproof - 20 april 2012 16:15

hallå! hann inte skriva något igår men hur som helst så drog jag till gymmet direkt efter skolan där jag gymmade med elin, natha & frida! efter gymmet drog jag hem & duscha osv sen kom dadde hit & sov här.

vaknade av mig själv vid halv sju, gick upp & duscha & ringde & väckte pappa, förstod att han hade försovit sig eftersom han inte hade ringt mig. 


drog till skolan runt åtta & slutade för en timme sen precis. idag ska jag bara ta det lugnt.

har ingenting planerat & det är hur skönt som helst. det enda som ska göras är städa lägenheten osv så jag slipper göra det imorgon. flyttar ju ut på söndag igen, till sandhamn den här gången. tror jag ska dra & träna ikväll me natha oxå.


Av quitebulletproof - 19 april 2012 00:02

ligger nedbäddad i soffan med laptopen i famnen. ligger & chattar med robert & kladde.

drog ju till ica med jenny runt 9tiden & köpte frukt osv som vi kunde äta ikväll, har precis plockat bort det eftersom jenny sover. haha och jag som trodde att jag skulle vara den tråkiga av oss eftersom jag är så jävla trött idag. men icke!

ligger & kollar på how i met your mother, har redan sett det här avsnittet idag, wheey.


imorgon blir det gymmet direkt efter skolan med natha & elin.l sen ska jag nog träffa adde!

men nu ska jag stänga ner bloggen, fortsätta kolla på himym & sen ska jag ta mig fan sova. 

har nationella engelska imorgon första lektionen.. wheeeey..

Av quitebulletproof - 18 april 2012 20:14

tjabba! drog som sagt till gymmet direkt efter skolan med natha, efter gymmet drog vi & handla mat till mig.

min middag blev en risifrutti, wheey ambitiöst huh? det känns så onödigt att stå & laga mat till en person?

hur som helst så ringde jenny nyss & frågade om hon får sova här & klart som fan hon får det så hon lär väl dyka upp när som helst, förövrigt är jag bajstrött & kommer nog inte vara det roligaste sällskapet ikväll! pappa kom nyss hit med min hostmedicin oxå, nu gäller det bara att få ner det. lär jy gå. men måste springa till tåget om typ 20 så måste klä på mig & shit nu.. byeeee


   

Av quitebulletproof - 18 april 2012 07:39

Godmorgon! vaknade vid halv sju imorse, trots att klockan stod på sex.

aja, klar för att gå till skolan. första lektionen är HLR.. (hjärt & lungräddning) efter det är det nästan bara sköna lektioner kvar tror jag. jag åker med natha till gymmet direkt efter skolan & sen drar jag & tränar med sara på kvällen också, lär jy orka någonting mer efter det osv. aja måste sätta fart! hörs.

 

Ovido - Quiz & Flashcards