quitebulletproof

Alla inlägg under april 2012

Av quitebulletproof - 1 april 2012 08:32

Godmorgon! Sitter med kurrande mage på tåget påväg mot vallentuna!Med tanke på hur otroligt värdelös jag är på att åka kommunalt & komma rätt så åker jag nu fast dopet börjar om sex timmar.. Sitter & lyssnar på låten om & om igen i hörlurarna för att hitta lite detaljer i texterna & rösten samtidigt som jag blir underhållen av en full cowboy som sitter tvärsemot mig & gör narr av tjejen som tar sånadär biljetter ni vet. Idioter det finns.. Kom hem sent igår & fastän jag var bajstrött så somnade jag inte förrän halv tre.. Var ju lagom glad på väckarklockan imorse när den ringde kvart i sex..Men vafan gör det när kvällen spenderades med en av världens bästa människor? wheey det gick bättre än jag förväntat mig att skriva ett inlägg genom den här skitsöta skitdåliga mobilen.. Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards