quitebulletproof

Alla inlägg under april 2012

Av quitebulletproof - 22 april 2012 21:42

IMORGON mina damer & herrar kommer dagen jag längtat efter i en vecka nu! min balklänning kommer hit, mihihi!

ska testa den osv & se om det blir den eller en annan som jag ska beställa hem från USA.
det har varit ett jävla gabbande fram & tillbaka om vilken klänning jag ska ha & det har hela tiden stått mellan tre stycken.

en är borta & två återstår. imorgon är dagen då det avgörs, haha jag är livrädd.


Av quitebulletproof - 22 april 2012 21:36

i will always choose you.

Av quitebulletproof - 22 april 2012 21:12

imorgon blir det som vanligt skola, kort skoldag. slutar redan kvart i ett & då blir jag hämtad av kicki, sen bär det av till ösmo där jag ska käka osv. efter det blir det gymmet & sen en promenad med Nicholas.

men nu ska jag fortsätta chatta med adde.h, kladde & jenny! från & med imorgon blir det promenad varje dag till skolan, har ju flyttat en bit bort nu & det tar inte längre endast 2 minuter att gå, nu tar det ca 30 min. wehooo

Av quitebulletproof - 22 april 2012 20:56

hallå! hann inte skriva mer igårkväll men kvällen blev helt klart lyckad! jag, sara, dennis & adde satt hemma hos sara med jordgubbar, smält choklad, popcorn, loka & kollade på The heartbreak kid.
efter filmen så drog jag & adde hem till min storasyster & sov där, vaknade vid sju pågrund av att ludde skrek. (skulle vara barnvakt till han tills klockan tio) vid tio kom frida & calle & vi beställde hem pizza sen låg vi i soffan till klockan fyra då adde drog hem & jag drog till gymmet.


har fruktansvärd träningsvärd i lår, vader, rygg & rumpa efter gårdagens träning, men lär ju knappt kunna gå imorgon efter idag. ska alldeles strax ta bort sminket & lägga mig i soffan & kolla på bb med frida!


Av quitebulletproof - 21 april 2012 09:22

godmorgon! vaknade av mig själv imorse oxå runt tjugo i nio. ska gå till bussen om en halvtimme & gymma en eller två timmar sen blir det hem, duscha & städa eftersom jag somnade ifrån att städa igår.. aja måste sätta fart!

ha en toppenlördag!

 

Av quitebulletproof - 21 april 2012 00:13

the reason i don't talk to you is because i keep telling myself that

if you really wanted to talk to me,

you would.

Av quitebulletproof - 21 april 2012 00:10

klockan är ställd på 9.10, det kommer bli en utmaning att ta mig upp den tiden. 

ligger & kollar på 2 and ½ men, och ska alldeles strax hugga in på mina ananasklyftor jag precis fixat, whey!

aja ska lägga ifrån mig datan nu, skriver innan gymmet, sussa galet.

Ovido - Quiz & Flashcards