quitebulletproof

Alla inlägg under april 2012

Av quitebulletproof - 15 april 2012 14:59

kom nyss hem från andreas, måste alldeles strax packa osv eftersom jag faktiskt flyttar ut härifrån imorgon/ikväll?! eftersom mamma är bortrest från&med imorgon till på söndag så flyttar jag dit en vecka så pappa hinner få ordning med våra saker i lägenheten på sandhamn som vi ska bo i ett par veckor med storasyster, hennes sambo & deras barn.
sen om en vecka så flyttar även jag till sandhamn vilket delvis kommer rocka fett eftersom jag kommer närmare sara då, men som även kommer suga stefan eftersom jag kommer så långt i från linda då. mystery.


öhm, drog till andreas igårkväll & vi satt & kollade på film hela kvällen med hans bror, jättemysigt! sen gick vi typ upp & la oss vid femtiden. han väckte mig vid nio idag & eftersom det var så jävla fint väder så bestämde vi oss för att gå ut och gå en sväng, efter det låg vi typ bara & myste/brottades på hans studsmatta. om solen lyser lika starkt & om det är lika varmt ute efter att jag har packat nu så blir det årets första dopp med linda på nicksta. det är givet!

   

Av quitebulletproof - 14 april 2012 17:59

vaknade runt elva idag tack vare att en söt liten hugo kom in i rummet, kunde nog inte blivit en bättre väckning. bebis!
eftersom mitt rum såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig imorse så bestämde jag mig för att ta tag i det & verkligen köra en storröjning, har fixat en del ärenden & sitter nu & kollar igenom bigbrother avsnitt som jag missat.

har inte sett ett helt avsnitt på hela lovet!? say woooot... amandus & joe är nominerade.

är barnvakt till lillebror just nu men ska snart skicka över han till hans kompis så jag kan ta bussen till kladde.

 


Av quitebulletproof - 14 april 2012 02:37

jag kan inte fatta att jag faktiskt orkade sitta & redigera + ladda upp bilderna på bloggplatsen.se, fan det tar ju år & dar. hade gått snabbare om det inte vart så dåligt ljus, därför jag gjorde alla svartvita. man såg typ inget annars!
lägger upp en som inte är redigerad så ser ni hur bilderna hade sett ut utan redigering. bajsljus.
hade hur som helst skitkul!

                     

Av quitebulletproof - 14 april 2012 01:41

skrev ett inlägg vid 3-tiden idag men det verkar inte publicerats o i helvete heller att jag skriver om det.
igårkväll var jag iallafall på fest i ösmo efter att vart barnvakt. inte alls mycket drag & drog därifrån runt tolv-tiden eftersom det slutade med att poliserna kom, as usual. somnade direkt när jag kom hem & vaknade runt halv tolv imorse.

idag blev det en myskväll med tjejerna! jag, sofie, nathalie, sara, jenny & linda hyrde lokal, köpte mat, lagade mat, bastade, dansade, myste & bara hade det allmänt trevligt hela kvällen. blev hemkörd för sisådär två timmar sen & har sedan dess legat o snackat med andreas i telefonen. mina pengar är slut på telebobon igen.. ovanligt, huh? fyllde på för tre dagar sen. yey, heja mig!

ska alldeles strax sova, är helt slut. ska fan sova hur länge som helst imorgon. försöka iallafall.

dock är det lite svårt att vara där inne eftersom mitt rum förvandlats till en igloo, jag vet inte hur eller när men det är totalt omöjligt att vara där inne, fryser ihjäl.
kom på idag för några timmar sen att det skulle bli första dagen imorgon på lovet som jag inte skulle ha något planerat men sen så bestämde jag med kladde att vi skulle ses såååå aa!

MOT SÄNGEN, gonatt!

 

Av quitebulletproof - 12 april 2012 10:39

godmorgon! vaknade för sisådär en timme sen! är fett trött, tror inte jag sov så mycket inatt men kommer inte ihåg.

hur som helst så sov kladde här, men han drog för 30 minuter sen kanske eftersom han ska iväg & träna & jag ska vidare till coop nu för att vara barnvakt åt mina två älsklingar igen! har inte direkt hunnit samla ihop all energi som dom tog ifrån mig igår, men vafan! nu kör vi.

 

Av quitebulletproof - 11 april 2012 20:35

kvällen igår spenderades med Sara, vi hade hur mysigt som helst!
satt & doppade jordgubbar i smält mörk choklad, spelade mw3 med dennis & gullan & som vanligt krävde jag massage.
eftersom sara vart vaken sen klockan sju samma dag så var hon ganska trött vid 2tiden så redan då stängde vi ner spelet & satte på breaking dawn som vi sedan somnade till.

imorse, klockan sju, vaknade jag av ett sms av frida där det stod att hon behövde hjälp med en sak & att jag skulle ringa henne direkt när jag vakna. jag ringde henne & det visade sig att hon behövde hjälp att ta hand om hugo & ludde, så jag drog mig ner mot henne & vi drog oss vidare mot något konstigt "babycafé" där barnen fick sjunga, leka & gud-vet-vad.
efter det drog vi vidare hem till frida & jag kom hem därifrån för någon timme sen. sitter just nu & väntar på att adde ska dyka upp så får vi väl se vad vi hittar på.
 
     

Ovido - Quiz & Flashcards